Gå til innhold

DCS:Black Shark, En RÅ helikopter simulator ...


Anbefalte innlegg

DCS Black Shark blir den første combat helo simmen i en, forhåpentligvis, lang rekke fly simulatorer fra Digital Combat Simulator og den ser utrolig lovende ut!!

 

Bare last ned DENNE videoen fra simHQ sine sider (Scroll ned til bunn av siden...)og sjekk den sinnsyke grafikken!!!

 

Den skal visstnok komme i to modeller, en for ferskinger som ikke har flyd en helo før og en for vets, som har lang fartstid med heloer, så her blir det moro for alle :D

 

Utgivelses datoen er enda ikke bestemt (så langt jeg kan se ihvertfall) men det spekuleres høst/vinter 2008.... :dribble:

 

Til de som har erfaring med enemy engaged er visst denne simmen enda 10 hakk vanskeligere, med en helt sinnsykt detaljert cockpit MED knapper og brytere som faktisk virker, noe ihvertfall jeg gleder meg vilt til å prøve.. :D

 

Det er år og dag i mellom hver gang det kommer gode helikopter simulatorer på markedet, som regel spyr det ut noe crap ala comanche 4, som er en vits å regne, så jeg håper virkelig at denne titelen kommer, den ser bare mega herlig ut!

 

Senere skulle det komme titeler som bla A10C, det amerikanske CAS flyet pluss en del snacks i samme gaten, alt like utrolig detaljert og bra som Black shark.

 

Så til dere flight sim frelste som liker realisme, her er det mye å glede seg over!!!!

 

Tenkte det var lurt å reklamere litt for dette spillet, som er noe av det feteste jeg har sett på den fronten ihvertfall!!!

 

:D Gleder meg!!!

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhm, de har jo bare camera projected noe som ser ut som google maps på bakken og det meste annet så rimelig camera projected ut det også.

 

Ser kanskje fint ut fra en viss høyde, men slike projection textures blir som regel seende rimelig hore ut når man kommer nærmere.

 

Min mening er at det der er alt annet enn rått, men skal ikke ta fra deg din glede. :)

 

Men var egentlig litt fint å se et spill som ikke var overlesset med "next-gen"-effekter som bloom, hdri, hor og skit.

Lenke til kommentar
Uhm, de har jo bare camera projected noe som ser ut som google maps på bakken og det meste annet så rimelig camera projected ut det også.

 

Ser kanskje fint ut fra en viss høyde, men slike projection textures blir som regel seende rimelig hore ut når man kommer nærmere.

 

Min mening er at det der er alt annet enn rått, men skal ikke ta fra deg din glede. :)

 

Men var egentlig litt fint å se et spill som ikke var overlesset med "next-gen"-effekter som bloom, hdri, hor og skit.

 

Syntes ikke at DENNE grafikken ser ut som google maps akkurat...

 

Men mylig du har rett. Det skal jo litt til å lage grafikk i en helikopter sim, der lavt flygning er en del av gamet, enn i for eksempel FSX, der det meste av flygningen foregår langt over bakken... Hvis en ser på videoene ser man at det ikke er googlemaps de har brukt, ihvertfall ikke det jeg kan se. Hus , broer og andre bygninger ser veldig fine ut syntes jeg. Men klart, det er enorme områder en må modellere i en flight sim kontra et fx skytespill, men allikevel syntes jeg at grafikken er rå opp mot det jeg har sett fra før i helo sims. I enemy engaged hang det foreksempel klær som blafret i vinden ute til tørk utenfor noen av husene og det er ikke akkurat detalj nivået du venter i en heko sim.... og denne ser ti ganger bedre ut-!!!

 

:D

 

EDIT: Dette ser heller ikke ut som google maps... eller denne... eller denne...

 

Blir skikkelig imponert jeg da når du faktisk kan lande på et tog i bevegelse, eller krasje med høyspent linjer, noe fælt få spill gidder å ta seg bryet med å la brukeren gjøre, men så er jeg kanskje litt vel mye opptatt av realismen også da :D Det må være vanskelig, hvis ikke gir ikke spillet meg noe..... :blush:

Endret av RWS
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...