Gå til innhold

Problemer med Skate


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
låner tråden litt...kossen tar eg 1080? eg såg d va ein så gjorde d på spot battle på mega ramp, men eg klare aldri mar enn 900.

Har ingen anelse, men har du prøvd å dytte RS den samme veien som LT? hjelper ihvertfall litt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

okei, jeg fikk det til på den quarter-pipen etter det store hoppet i x-games salen.

Du må forsikre deg å ha så stor fart som mulig, begynn helt bakerst på avsatsen, ta et spark, akkurat sånn at du når frem. Rett før du stuper ned, hopper du, sånn at du får med så mye av nedoverbakken som mulig, det hjelper ikke stort å stoppe før, også trille sakte men sikkert ned.

 

Når du kommer til det første hoppet, tar du en ollie, eller hva som helst, bare du hopper høyt - igjen får å få stor fart.

 

akkurat før du når toppen/avsatsningen av quarterpipen, tar du begge analog-stikkene til høyre/venstre (smak og behag, i mitt tilfelle høyre) hold den der, hvis du har gjort det riktig - eller vært heldig, klarer du akkurat en 1080 spinn, men vær tolmodig, jeg har sittet i nesten en time, bare for å få det til:P

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Du bør ikke flicke i pipe eller bowl. Det er bedre og starte rotasjonen tidlig, enn å bruke tid på å poppe av copingen. Så lenge du har god fart, pumper riktig og kommer inn 90 grader, får du god høyde. Dette gjelder spesielt når du kjører vert og i bowl/pool, der du vil få en god flyt og bra høyde og trenger nesten ikke tenke på noe annet enn hvilket triks du skal ta på neste air.

 

For å ta store rotasjoner i x-games big jumpen, bør du derfor pumpe i bunnen før hoppet, etter landing pumper du akkurat der det blir flatt, pumper igjen når quarteren kommer, kjører beint på kanten og vrir av til valgfri side og starter rotasjonen rett før du tar av. Voila, plain skate-logikk.

 

Edit: Forresten, i den digre quarteren kan du nok poppe alikevel, men husk å fortsatt dra av til siden før rett før du tar av. I pools, bowl og vert er det waste av tid og krefter å poppe av kanten, funker dårlig.

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

skulle gjerne ha prøvd det ut, men det får vente til i morgen... mamma tror jeg har lagt meg, hun er litt overfølsom på leggetider:P

Lenke til kommentar

Angående problemer med Skate så må jo "Rob and BIG" big pro challenge'n være den absolutt vanskeligste, har helt gitt den opp :thumbdown:.

Har prøvd på den i 4-5 timer og holdt på å bli rar i huet :mad:.

Den 360' flippen til fs crooked er jo F**N meg helt umulig å klare.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var "morsomt" med et skikkelig vanskelig challenge, endelig noe som faktisk kan være utforende. Men trikset her er vel å bare tørrtrene bevegelsen slik at flippen sitter støpt, og så vende stikka dit crookeden er. Ikke bare rot rundt med tommelen, men vær bevisst og dra bevegelsen i perfekt vinkel for der den skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...