Gå til innhold

Problemer med Skate


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Hellu, jeg har nettop kommet til den challengen med han PJ som nettop har kjøpt seg et hus, og du skal grinde på en benk og gjøre

FS 5-0 også bytte til FS Tail. Problemet er, jeg klarer FS 5-0 helt fint, men sliter veldig med FS Tail, finner den ikke i trikseboka, og har prøvd forskjellige ting uttalige ganger. Er det noen andre her som har gjort den challengen, som husker hvordan man gjør det?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg slet med det selv. Nå husker jeg ikke nøyaktig hvordan du gjør FS Tail, men tror du må sakte vri RS skrått ned til venstre, eller høyre (kommer an på om du er regular eller goofy). Men det kan være jeg som roter litt her.

 

Men jeg vet at du på gli RS inn i FS Tail-posisjon, når du er i FS 5-0.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så over alle, kan godt hende jeg slurver litt som alltid.:p Prøver ut nå, takk for svar, står forresten i Goofy;)

 

EDIT:

 

Der satt det på andre forsøk. Takk så meget

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan tar man er Rocket Air? Så det nettop da jeg bladde igjennom achievementsene, er en achievemtjeger..:p

 

EDIT:

Og Hva er (Medical) Milestone?

 

Mange edits her nå, men er det noen guide til alle spotsa? er vanskelig med spot bible, hadde vært fint med kart/bra forklaring:P ... ... ... Fant en veldig bra her http://i182.photobucket.com/albums/x119/ne...OODSKATEMAP.jpg

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Hvordan tar man er Rocket Air? Så det nettop da jeg bladde igjennom achievementsene, er en achievemtjeger..:p

 

EDIT:

Og Hva er (Medical) Milestone?

 

Mange edits her nå, men er det noen guide til alle spotsa? er vanskelig med spot bible, hadde vært fint med kart/bra forklaring:P ... ... ... Fant en veldig bra her http://i182.photobucket.com/albums/x119/ne...OODSKATEMAP.jpg

 

huske ikkje om d va någe spesielt, men d står i trick book...eg måtte prøva mange ganger før eg fekk d t. medical achievement går ut på å klara di milestones som handler om skader...viss eg huske rett, e d å knekka alle bein i kroppen minst 10 ganger, og å knekka 100 bein. har hatt d møje løye med å finna ein bratte bakke og peisa inn i bilar :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Forresten, angående online. Jeg får ikke laget en EA account på grunn av age restriction, hvordan endrer jeg på den? har det noe med family settings og sånt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan tar man 540? klarer ikke mer enn 360, leste et sted at hvis man tar 540 på S.K.A.T.E så bommer motstanderen uansett..

 

EDIT:

Fant det ut, bare ta RS mot den retningen du vrir deg mot. De Detter uansett.:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

gjør et par flip-tricks fra der du står t du lande i den fusste bakken...åsså gjør du någe på hoppet, åsså tar du manual i landingen og bort t quarterpipen i enden og gjør tricks der.

 

eg spelte spot battle på live her ein dag. då va d ein som fekk sjukt med poeng. han tok et tricks (med 1080 graders vridning) eg aldri har sitt før, og d står ikkje i trick book. någen som har peiling på ka d va/kossen d jørrs?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
gjør et par flip-tricks fra der du står t du lande i den fusste bakken...åsså gjør du någe på hoppet, åsså tar du manual i landingen og bort t quarterpipen i enden og gjør tricks der.

 

eg spelte spot battle på live her ein dag. då va d ein som fekk sjukt med poeng. han tok et tricks (med 1080 graders vridning) eg aldri har sitt før, og d står ikkje i trick book. någen som har peiling på ka d va/kossen d jørrs?

 

Klarte det nå, takker så meget.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

nå mangler jeg bare noen få filmer for Skateboard Mag, så er jeg ferdig, men sliter så sårt, jeg har igjen Major Malfunction, Elbow Jam, og en til.. Alle har noe med rails å gjøre.

Noen som husker hvordan man gjorde det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

når man er på en rail, også hopper, hvordan kan man hoppe også lande på railen igjen? man hopper fra railen, og lander på den samme railen igjen hvis dere forstår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...