Gå til innhold

Ønsker hjelp til høy latency

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel google har jo svaret på alt BlueEagle så hvorfor ikke bare legge ned forumet?

Fordi google ikke kan fortelle han hva han skal søke etter. Men når han har blitt fortalt at traceroute er det han muligens trenger så er det ingen grunn til å spørre her fremfor å google traceroute.

Google gir heller ikke svar til den som ikke skjønner bæra av slike ting. Om jeg googler C++ så er jeg ikke noe nærmere å lære meg det for jeg skjønner ikke bæra av det språket.

Og hvorfor google når du har funnet en plass du kan finne svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Google gir heller ikke svar til den som ikke skjønner bæra av slike ting. Om jeg googler C++ så er jeg ikke noe nærmere å lære meg det for jeg skjønner ikke bæra av det språket.

Og hvorfor google når du har funnet en plass du kan finne svar?

A) Hvis du googler C++ så er første treff en C++ tutorial så ja, da er du nærmere å lære deg C++.

B) C++ er et programmeringsspråk og ikke et verktøy med en funksjon og dermed er sammenlikningen dårlig.

C) Hvorfor lære å fiske når man har funnet noen som kan fiske for deg og som har lyst til å gjøre det helt gratis for deg hver gang du er sulten.

Skrevet

Snakker om å gjøre det de kan for å forsvare "bare å google det" metodikken.

Dette er et forum hvor man kan spørre om ting man lurer på. Om det er åpenbart for deg, dumt spørsmål eller noe i den duren skal ikke trådstarter lide for.

Enough off topic :)

Skrevet (endret)

Er ingen ekspert, men tror nok en ping på rundt 1000 ms ikke kan fikses av fasterping alene, selv om den helt klart hjelper. Må nok rote litt mer i nettverkskonfigureringen da.

Til Off-Topic-diskusjonen vil jeg si at BLUEeagle har et godt poeng. Etter å ha blitt forklart hva man skal gjøre skal det ikke være altfor vanskelig å søke på stikkordene man har fått. Noe som redder brukeren fra å trolle er at han faktisk svarer før han skriver JFGI.

Å legge ned et forum fordi folk er lei av å mate inn alle detaljene med teskje er et litt drøyt argument. Husk at et forum kan brukes til andre ting enn å stille faktaspørsmål. Det er mange emner som ikke har klare faktasvar, som for eksempel politiske problemstillinger, og spørsmål om kunst/smak og personlige preferanser.

Endret av Quicko
Skrevet

post-107371-1211751141_thumb.jpg

Fordi om dere ikke liker og forklare andre "med teskje" er det sikkert mange andre som gjerne gjør det. jeg ser ikke helt problemet jeg, hvis du ikke liker posten du er innpå, gå heller ut av den og finn no annet.

noen må lissom sutre for alt ass!

Skrevet

Må bare være sikker her - du har vel ikke en torrent-klient eller noe slikt kjørende? Selv en nedlasting som går sakte vil gjøre at pingen i wow blir skyhøy

Skrevet
Må bare være sikker her - du har vel ikke en torrent-klient eller noe slikt kjørende? Selv en nedlasting som går sakte vil gjøre at pingen i wow blir skyhøy

nei har ikke det,

men laster litt nå *begynnte vel får 1-2dager siden* før problemet kom

men den begynner og stabilisere seg litt mere av en rar grund nå og blir nesten bare høy vis jeg laster veldig nå :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...