Gå til innhold

Bærbar gaming maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1680x1050

Intel Core2Duo T8300 2.4GHz

160GB SATA 5400RPM 2.5"

4GB SO-DIMM 667MHz (2x2GB) dual channel

NVIDIA® GeForce® 8800M GTX 512MB DDR3

Intel® Turbo Memory 1GB

 

14900,- (Uten oprativsystem)

 

Når jeg kjøpte den oppgraderte jeg den opp til 17 tusen, men fikk et avslag på 800kr, så den kom på 16200 ca ;)

Lenke til kommentar
1680x1050

Intel Core2Duo T8300 2.4GHz

160GB SATA 5400RPM 2.5"

4GB SO-DIMM 667MHz (2x2GB) dual channel

NVIDIA® GeForce® 8800M GTX 512MB DDR3

Intel® Turbo Memory 1GB

 

14900,- (Uten oprativsystem)

 

Når jeg kjøpte den oppgraderte jeg den opp til 17 tusen, men fikk et avslag på 800kr, så den kom på 16200 ca ;)

Mhm , eg syns det blir litt dyrt , liten harddisk..

Har sett på HP Pavilion dv9885

Ka dokke trur om den ?

Lenke til kommentar
Mhm , eg syns det blir litt dyrt , liten harddisk..

Har sett på HP Pavilion dv9885

Ka dokke trur om den ?

Harddisken kan du oppgradere til 320 gb, og du kan jo bare ha en ekstern...

 

Uansett, jeg vil gått for Multicom sin. Hvis du syns det blir litt for dyrt, still ned på noe bare.

 

8600m gs duger ikke! Vel og merke GS ikke GT.

Endret av Eirichr
Lenke til kommentar

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....81%3bc%3a100560

 

Er jo samme greia som den som har blitt vist her allerede..

Legg på noen få kroner til oppløsning på skjerm og få en 7200rpm harddisk.. så kommer du rett under 15 000 uten windows.. men det er jo en syk PC da.. Intel® Core™2 Duo Prosessor E6850 3.0GHz, 4MB Cache, 1333MHz eller 200,- til og få en 4kjernesprosessor..

 

Skulle jeg hatt en gaming bærbar så hadde jeg valgt den utentvil..

Lenke til kommentar

Hp sin 9885 er vesentlig billigere på techlife.no har større harddisk blue ray spiller, OS, tv tuner, bluetooth og diverse sånn som kanskje er bedre for en media pc og ikke game pc.

Såklart dårligere skjermkort og litt lavere oppløsning.

 

Men ser ikke helt hva folk roser Multicom sånn opp for. Må opp mye i pris for å få en GOD gaming pc. Ala minimum 2,4gz, 4gb minne, 8800 kort. Og da er det omtrent bare CPU, RAM og grafikkkort man får.

Lenke til kommentar
Men ser ikke helt hva folk roser Multicom sånn opp for. Må opp mye i pris for å få en GOD gaming pc. Ala minimum 2,4gz, 4gb minne, 8800 kort. Og da er det omtrent bare CPU, RAM og grafikkkort man får.

Nå har det faktisk ikek vært noe ros om den, i denne tråden. Bare forslag som bærbar pc til hans bruk. Og til hans bruk vil jeg si at Kunshan er mye bedre enn HP pavillionen.

 

Jeg har selv HP Pavillion dv9000 serie, og kan anbefale den som en mediapc. Men til spilling er den litt snau, har 8600m gs sånn som i forslaget her.

Eneste negative jeg har opplevd med pcen min, til mitt bruk vel og merke, er skjermkortet, treg oppstart (Vista?) og litt skranglete. Altså HPen er ikke noe for mye flytting og spill, mer hjemmebærbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...