Olaka Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei. Kl. er nåå 15.47 og når jeg åpner steam står det: Steam har problemer med å kontakte steam-serverene. Noen andre som har dette problemet? Evt. Noen som kan hjelpe meg med det? Takk for alle svar:) Endret 21. mai 2008 av Olaka
tommy007 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 jeg har samme problem . steam is having trouble connecting to the Steam servers,
Opelduude Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Det er steam som har problemer da, prøv og restart pc-en.
Olaka Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Det er steam som har problemer da, prøv og restart pc-en. prøv det.. men var fint å høre at andre har problemet, sånn at ikke det bare er meg;D men jeg har re-installert steam, men før det så kopierte jeg steamapps mappa mi, for å slippe å fixe det på nytt, funker dette? Takk for svar;D Tommy, kunne du gitt meg en PM- når steam er oppe igjen?
Hennessy_VSOP Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Har samme problem, tror ikke det er noe vits å re-installere eller noe.
Olaka Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Har samme problem, tror ikke det er noe vits å re-installere eller noe. Har allerede gjort det...menmen:)
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
da Gauss Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Samme tullet her. Legger også merke til at steampowered.com er oppe, men ikke support.steampowered.com
MPC Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Er nede her og, grunnen til det er at Steam heller på å fikse problemmer eller andre ting, berre vent nokre timer så er alt oppe igjen. EDIT: Fant dette: http://digg.com/gaming_news/Valve_s_Steam_servers_are_down Steam er vist nede pga eit storm i USA. Endret 21. mai 2008 av MPC
MPC Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Lol xD min feil såg ikkje daten xD men steam er vertfall nede med meg xD skal sjekke på forumet
MPC Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=684852 fant det på forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå