Gå til innhold

AoC fra komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"1 stk har forventet sendingsdato 2008-05-22" er nevnt i ordren som fremdeles er åpen.

Tror neppe det kommer til helga for min del. Noen som har vært i kontakt med Komplett kanskje?

Skrevet

jepp jeg skrev en mail til di for 2 dager siden. Dette er svaret jeg fikk.

Hei!

Tanken er at vi sender det ut slik at de som har bestilt får det til den 23.

Men sender di det den 22.mai så kommer det vertfall ikke frem til den 23. Ikke for meg da som bor på vestlandet.

Skrevet

Jeg som bor i nord vil nok ikke få spillet før etter helga... tar minimum 3 dager før spillet er her, men posten har perioder hvor det går sykt tregt.

Skrevet

Hehe ;) Jeg vurderer no og bestille det fra gamezone.no i stedet for komplett. Der får jeg det for 110kr billigere og di sender det ut idag. :)

Skrevet
Hehe ;) Jeg vurderer no og bestille det fra gamezone.no i stedet for komplett. Der får jeg det for 110kr billigere og di sender det ut idag. :)

Så gjør det da ;) Billigere OG tidligere, hva taper du?

Skrevet

Jeg fikk min fra gamezone i dag, selv med flystreiken i full sving. Den ble sendt den 19. - kommer til å bli stående på hylle fram til august uansett.

Veldig synd at Directx10 ikke blir implimentert før i august. Meget skuffende.

Skrevet

Er du gira på innehelg kan kanskje det være fornuftig!

Regner med at det blir noe problemer rundt lansering, så kanskje like greit å vente til over helgen.

Skrevet

Jeg fikk min fra gamezone i dag, selv med flystreiken i full sving. Den ble sendt den 19. - kommer til å bli stående på hylle fram til august uansett.

Veldig synd at Directx10 ikke blir implimentert før i august. Meget skuffende.

Fikk spillet mitt fra Gamezone i går, så til trådstarter så anbefaler jeg deg gamezone ;)

Skrevet (endret)

Har forhåndsbestilt, og fikk hentemelding i dag om at det ligger klare til henting i hentebua (fordelen med å bo i sandefjord, eller i "nærheten" av Komplett) :)

Edit: Da er pakkene hentet og vel i hus ;) Gjenstår bare å pakke opp og installere.

Endret av Crowly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...