thomahs Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Noen her som har bestilt AoC fra komplett.no? Om du/dere har, har dere hørt noe om de har sendt spillet ut enda?
Kransen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 "1 stk har forventet sendingsdato 2008-05-22" er nevnt i ordren som fremdeles er åpen. Tror neppe det kommer til helga for min del. Noen som har vært i kontakt med Komplett kanskje?
thomahs Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 jepp jeg skrev en mail til di for 2 dager siden. Dette er svaret jeg fikk. Hei! Tanken er at vi sender det ut slik at de som har bestilt får det til den 23. Men sender di det den 22.mai så kommer det vertfall ikke frem til den 23. Ikke for meg da som bor på vestlandet.
Bjonski Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg som bor i nord vil nok ikke få spillet før etter helga... tar minimum 3 dager før spillet er her, men posten har perioder hvor det går sykt tregt.
Kransen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Er nok det samme her og. Meldt fint vær til helgen, så det er vel like greit.
thomahs Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Hehe Jeg vurderer no og bestille det fra gamezone.no i stedet for komplett. Der får jeg det for 110kr billigere og di sender det ut idag.
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hehe Jeg vurderer no og bestille det fra gamezone.no i stedet for komplett. Der får jeg det for 110kr billigere og di sender det ut idag. Så gjør det da Billigere OG tidligere, hva taper du?
Daehli Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hehe Jeg vurderer no og bestille det fra gamezone.no i stedet for komplett. Der får jeg det for 110kr billigere og di sender det ut idag. Jeg fikk min fra gamezone i dag, selv med flystreiken i full sving. Den ble sendt den 19. - kommer til å bli stående på hylle fram til august uansett. Veldig synd at Directx10 ikke blir implimentert før i august. Meget skuffende.
Kransen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Er du gira på innehelg kan kanskje det være fornuftig! Regner med at det blir noe problemer rundt lansering, så kanskje like greit å vente til over helgen.
Stefan_B Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hehe Jeg vurderer no og bestille det fra gamezone.no i stedet for komplett. Der får jeg det for 110kr billigere og di sender det ut idag. Jeg fikk min fra gamezone i dag, selv med flystreiken i full sving. Den ble sendt den 19. - kommer til å bli stående på hylle fram til august uansett. Veldig synd at Directx10 ikke blir implimentert før i august. Meget skuffende. Fikk spillet mitt fra Gamezone i går, så til trådstarter så anbefaler jeg deg gamezone
Crowly Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Har forhåndsbestilt, og fikk hentemelding i dag om at det ligger klare til henting i hentebua (fordelen med å bo i sandefjord, eller i "nærheten" av Komplett) Edit: Da er pakkene hentet og vel i hus Gjenstår bare å pakke opp og installere. Endret 21. mai 2008 av Crowly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå