Gå til innhold

AoC: Noen som har et "buddy pass" de ikke trenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på jakt etter et nytt MMORPG, og jeg har lenge vært skeptisk til AoC etter closed og open beta ettersom jeg fikk helt elendig ytelse, var ikke spillbart i det heletatt. Alt i alt så virker det veldig interessant, og jeg skulle gjerne hatt prøvd det igjen, men uten penger kommer man ikke langt!

Så da lurer jeg på om noen her er snille nok til å gi meg en "buddy key", "buddy pass", "buddy code" (eller hva enn man kaller det) de ikke har bruk for! :)

Jeg takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som får CE får vel 5 buddy pass, er du heldig så er det sikkert noen som gir bort ;) Det kan hende jeg har en eller to til over etter je ghar delt ut til brødre og venner, men lover ingenting :p

Skrevet

Halloen.. Bare send meg PM den 23. så skal du få den av meg :thumbup: alle vennene mine har kjøpt eget så jeg ser ikke at jeg har bruk for de... :dontgetit:

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet (endret)

Jeg slenger meg også på denne listen, og hadde satt stor pris på å få buddy-pass.

[EDIT: Nevermind, spillet er kjøpt.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Har lyst til å prøve spillet men tør ikke kjøpe pga. treig maskin, så hvis noen ender opp med en buddy-key for mye, tar jeg i mot med glede!

Skrevet (endret)

Jeg tar gladelig imot et , jeg også :blush:

Vil gjerne se hvordan AoC går på maskinen min før jeg eventuelt punger ut med noen hundrelapper :)

Endret av Fasius
Skrevet

Kaster meg på her..

om noen har en gjestepass jeg kan få hadde jeg satt stor pris på det, jeg må teste hvordan spillet kjører på pcen min før jeg eventuellt kjøper det :)

Skrevet (endret)

Noen som kunne sendt meg ett pass om de ikke trenger det selv?

Har fileplanet tingen her og ønsker og teste spillet. .

Kan bruke nr det funker..

Takker :)

Endret av PixlFace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...