Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Som overskriften sier, så lurer jeg på om du har fått leveringsbekreftelse fra cdon.no. Årsaken til at jeg lurer på det, er at jeg ble glemt bort ved utdeling av precodes 9.mai, og jeg akter ikke bli glemt bort når AoC CE blir sendt ut. Endret 21. mai 2008 av Mokolotivet
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Takker for svarene Har sendt en påminning til cdon.com i tilfelle min bror og jeg har blitt glemt bort ved utsending av AoC CE (noe vi ble ved utsending av precodes)
Hestvik Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Takker for svarene Har sendt en påminning til cdon.com i tilfelle min bror og jeg har blitt glemt bort ved utsending av AoC CE (noe vi ble ved utsending av precodes) Har fått kode og bekreftelse på levering Sikker på at dere har oppgitt rette adresser, og husket å klikke på bekreft kjøp? Det er jo ett automatisk system, så har sikkert blitt noe feil med bestillingen, men det ordner seg sikkert Endret 21. mai 2008 av canavasman
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Takker for svarene Har sendt en påminning til cdon.com i tilfelle min bror og jeg har blitt glemt bort ved utsending av AoC CE (noe vi ble ved utsending av precodes) Har fått kode og bekreftelse på levering Sikker på at dere har oppgitt rette adresser, og husket å klikke på bekreft kjøp? Det er jo ett automatisk system, så har sikkert blitt noe feil med bestillingen, men det ordner seg sikkert Joda, bestillingen har ligget inne en stund, men det står "ikke sendt" på ordrehistorikken. Og det ordner seg sikkert, spørsmålet er bare om det ordner seg innen fredag Dersom jeg ikke har spillet på fredag, kommer jeg til å angre på at jeg ikke kjøpte det et annet sted
tflovik Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Fikk mail i går kveld med bekreftelse på levering. Fikk kode for en god tid tilbake.
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Bah, dette ser "skummelt" ut.... 21.05.08 kl. 21:45, ordrestatus: "Ikke sendt"..... Sitter her som en liten guttunge, passe frustrert over å ikke vite om planene mine på fredag ryker eller ikke.... Helga vil jo være perfekt med AoC. Jeg har fri, madammen er opptatt hele helga osv Så nå krysser jeg bare fingrene på at cdon.com er opptatt med å pakke, og at det er grunn til at ordrestatus ikke er oppdatert. Beklager evt klaging, men må bare få ut frustrasjonen Gledet meg i 2 år til AoC, og dette her er verre en da jeg var 10 år og ventet på julaften
Nightflyer Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 min ble pakka og sendt tidlig men ser ut som posten har knotet det til så jeg må vente til mandag og EA går vel ut på fredagen?
Blausen Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Fått den i posten, og sitter med conan i hånda. Fra cdon
abbyjr Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) her er mailen jeg fikk fra cdon når jeg etterlyste spillet RE: Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse Fra: SupportNO CDON.COM ([email protected]) Legg til kontakt Sendt:22. mai 2008 10:31:12 Til: Anders ([email protected]) Hej Anders, Tack för ditt mail. Som det ser ut nu kommer vi ej att kunna leverera spelet till dig på releasedagen som är imorgon fredag den 23 maj 2008. Vänligen återkom med om du vill vänta tills spelet skickas ut till dig eller om du vill avboka din beställning. Vi beklagar detta. Med vänlig hälsningKarlKundtjänst CDON.COM kontakta oss gärna igen om du har fler frågor eller synpunkter, men lämna då kvar tidigare mailväxling då det underlättar vår hantering av ärendet. Tack. Endret 22. mai 2008 av abbyjr
Chrichton Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 her er mailen jeg fikk fra cdon når jeg etterlyste spillet RE: Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse Fra: SupportNO CDON.COM ([email protected]) Legg til kontakt Sendt:22. mai 2008 10:31:12 Til: Anders ([email protected]) Hej Anders, Tack för ditt mail. Som det ser ut nu kommer vi ej att kunna leverera spelet till dig på releasedagen som är imorgon fredag den 23 maj 2008. Vänligen återkom med om du vill vänta tills spelet skickas ut till dig eller om du vill avboka din beställning. Vi beklagar detta. Med vänlig hälsningKarlKundtjänst CDON.COM kontakta oss gärna igen om du har fler frågor eller synpunkter, men lämna då kvar tidigare mailväxling då det underlättar vår hantering av ärendet. Tack. Samme fikk jeg. Dårlig at de ikke kunne gi noe tid for hvor mye forsinkelse det var snakk om.
abbyjr Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 jeg sendte dem en ny mail å spurte om når de regna med a sende det da sa dem fredag eventuelt mandag
Ninjahamster Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ikke som om jeg regnet med noe annet. Har skrevet to e-mails til dem om hvor udugelige de er. Fikk e-mail at det var sendt kvelden 20. mai, men det var ikke i Oslo før idag... Og jeg leser nå her at man har fått beskjed om sending fredag eller mandag... huff. Skulle tro de nettopp starta opp å selge spill men de har jo for svarte holdt på i mange år.
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Jaja, dere får vel bare finne dere en nattåpen butikk og stille dere i kø
Saiyaman Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Er ikke bare cdon som har køda litt, elkjøp sende ut i dag så da er det bare å håpe på å få det i måra
Chrichton Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Siste nytt for meg: Vår leverandør har ikke kunnet levere det antall spill som vi har blitt lovet, noe som har gjort at vi har tatt imot flere forhåndsbestillinger enn hva vi kan levere. Da spillet kommer i et begrenset opplag, kan vi ikke garantere at du vil få spillet ved en senere anledning, og vi har derfor blitt nødt til å avbestille din bestilling. Svarte Fxxxx.... Amatører!!
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Siste nytt for meg: Vår leverandør har ikke kunnet levere det antall spill som vi har blitt lovet, noe som har gjort at vi har tatt imot flere forhåndsbestillinger enn hva vi kan levere. Da spillet kommer i et begrenset opplag, kan vi ikke garantere at du vil få spillet ved en senere anledning, og vi har derfor blitt nødt til å avbestille din bestilling. Svarte Fxxxx.... Amatører!! Samme her. Hvordan blir det da hvis jeg kjøper en ny kopi av Conan? Altså, jeg har spilt early accsess og greier, men kjøper jeg en ny versjon får jeg jo en ny kode. Altså, dette er noe DRITT!!!!!
Drunk_Panda Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Siste nytt for meg: Vår leverandør har ikke kunnet levere det antall spill som vi har blitt lovet, noe som har gjort at vi har tatt imot flere forhåndsbestillinger enn hva vi kan levere. Da spillet kommer i et begrenset opplag, kan vi ikke garantere at du vil få spillet ved en senere anledning, og vi har derfor blitt nødt til å avbestille din bestilling. Svarte Fxxxx.... Amatører!! var det fra CDon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå