Gå til innhold

AoC: Leveringsbekreftelse fra cdon.no (har du fått?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som overskriften sier, så lurer jeg på om du har fått leveringsbekreftelse fra cdon.no.

Årsaken til at jeg lurer på det, er at jeg ble glemt bort ved utdeling av precodes 9.mai, og jeg akter ikke bli glemt bort når AoC CE blir sendt ut.

Endret av Mokolotivet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for svarene :)

Har sendt en påminning til cdon.com i tilfelle min bror og jeg har blitt glemt bort ved utsending av AoC CE (noe vi ble ved utsending av precodes)

Skrevet (endret)

Har sendt en påminning til cdon.com i tilfelle min bror og jeg har blitt glemt bort ved utsending av AoC CE (noe vi ble ved utsending av precodes)

Har fått kode og bekreftelse på levering :)

Sikker på at dere har oppgitt rette adresser, og husket å klikke på bekreft kjøp? :p

Det er jo ett automatisk system, så har sikkert blitt noe feil med bestillingen, men det ordner seg sikkert :)

Endret av canavasman
Skrevet

Har fått kode og bekreftelse på levering :)

Sikker på at dere har oppgitt rette adresser, og husket å klikke på bekreft kjøp? :p

Det er jo ett automatisk system, så har sikkert blitt noe feil med bestillingen, men det ordner seg sikkert :)

Joda, bestillingen har ligget inne en stund, men det står "ikke sendt" på ordrehistorikken. Og det ordner seg sikkert, spørsmålet er bare om det ordner seg innen fredag :p Dersom jeg ikke har spillet på fredag, kommer jeg til å angre på at jeg ikke kjøpte det et annet sted :p

Skrevet

Bah, dette ser "skummelt" ut.... 21.05.08 kl. 21:45, ordrestatus: "Ikke sendt".....

Sitter her som en liten guttunge, passe frustrert over å ikke vite om planene mine på fredag ryker eller ikke....

Helga vil jo være perfekt med AoC. Jeg har fri, madammen er opptatt hele helga osv :p

Så nå krysser jeg bare fingrene på at cdon.com er opptatt med å pakke, og at det er grunn til at ordrestatus ikke er oppdatert. Beklager evt klaging, men må bare få ut frustrasjonen ;)

Gledet meg i 2 år til AoC, og dette her er verre en da jeg var 10 år og ventet på julaften ;)

Skrevet (endret)

her er mailen jeg fikk fra cdon når jeg etterlyste spillet

RE: Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse

Fra: SupportNO CDON.COM ([email protected])

Legg til kontakt

Sendt:22. mai 2008 10:31:12

Til: Anders ([email protected])

Hej Anders, Tack för ditt mail. Som det ser ut nu kommer vi ej att kunna leverera spelet till dig på releasedagen som är imorgon fredag den 23 maj 2008. Vänligen återkom med om du vill vänta tills spelet skickas ut till dig eller om du vill avboka din beställning. Vi beklagar detta. Med vänlig hälsningKarlKundtjänst CDON.COM kontakta oss gärna igen om du har fler frågor eller synpunkter, men lämna då kvar tidigare mailväxling då det underlättar vår hantering av ärendet. Tack.

Endret av abbyjr
Skrevet
her er mailen jeg fikk fra cdon når jeg etterlyste spillet

RE: Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse

Fra: SupportNO CDON.COM ([email protected])

Legg til kontakt

Sendt:22. mai 2008 10:31:12

Til: Anders ([email protected])

Hej Anders, Tack för ditt mail. Som det ser ut nu kommer vi ej att kunna leverera spelet till dig på releasedagen som är imorgon fredag den 23 maj 2008. Vänligen återkom med om du vill vänta tills spelet skickas ut till dig eller om du vill avboka din beställning. Vi beklagar detta. Med vänlig hälsningKarlKundtjänst CDON.COM kontakta oss gärna igen om du har fler frågor eller synpunkter, men lämna då kvar tidigare mailväxling då det underlättar vår hantering av ärendet. Tack.

Samme fikk jeg.

Dårlig at de ikke kunne gi noe tid for hvor mye forsinkelse det var snakk om.

Skrevet

Ikke som om jeg regnet med noe annet. Har skrevet to e-mails til dem om hvor udugelige de er. Fikk e-mail at det var sendt kvelden 20. mai, men det var ikke i Oslo før idag...

Og jeg leser nå her at man har fått beskjed om sending fredag eller mandag... huff. Skulle tro de nettopp starta opp å selge spill men de har jo for svarte holdt på i mange år.

Skrevet

Siste nytt for meg:

Vår leverandør har ikke kunnet levere det antall spill som vi har blitt lovet, noe som har gjort at vi har tatt imot flere forhåndsbestillinger enn hva vi kan levere. Da spillet kommer i et begrenset opplag, kan vi ikke garantere at du vil få spillet ved en senere anledning, og vi har derfor blitt nødt til å avbestille din bestilling.

Svarte Fxxxx....

Amatører!!

Skrevet
Siste nytt for meg:

Vår leverandør har ikke kunnet levere det antall spill som vi har blitt lovet, noe som har gjort at vi har tatt imot flere forhåndsbestillinger enn hva vi kan levere. Da spillet kommer i et begrenset opplag, kan vi ikke garantere at du vil få spillet ved en senere anledning, og vi har derfor blitt nødt til å avbestille din bestilling.

Svarte Fxxxx....

Amatører!!

Samme her. Hvordan blir det da hvis jeg kjøper en ny kopi av Conan? Altså, jeg har spilt early accsess og greier, men kjøper jeg en ny versjon får jeg jo en ny kode. Altså, dette er noe DRITT!!!!!

Skrevet
Siste nytt for meg:

Svarte Fxxxx....

Amatører!!

var det fra CDon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...