Gå til innhold

Har Nugatti skiftet smak en gang i tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hva betyr "reseptforandring"?

Jeg tror han mener forandring i oppskriften :S

Har nylig begynt å spise Nugatti igjen etter å ha bodd i Norge i snart 3 år. Bodde i Norge for 8 år siden og var hyppig Nugatti spiser da og :p Men kan iike si at jeg merket noe forskjell, også er det lenge siden og da :p

Men jeg merker stor forskjell fra vanlig, MAX, Crisp og på tube (det er sikkert meningen og). Crisp er yndlingen hittil :p Vanlig er ganske luftig, mens vanlig på tube er ganske komprimert(?) :p Når man spiser MAX kjennes det ut som det er mye sukker i og du kjenner det, selvom det ikke er det :p Crisp er bare genial...

Endret av Sideri
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stabburet sine ord innen quote-taggen. Det kan jo ikke bety så veldig mye mer enn at det er de samme ingrediensene nå som før.

Må få testet ut den nye Air en dag.

Skrevet
Det er stabburet sine ord innen quote-taggen. Det kan jo ikke bety så veldig mye mer enn at det er de samme ingrediensene nå som før.

Hva med måten Nugatti fremstilles på? Inngår dette også i en resept? Hva med maskinene som blir brukt; har de blitt byttet ut gjennom åra? Kanskje ting som dette kan være med på å endre smaken som spesialiserte Nugatti-tunger merker... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...