Gå til innhold

Problemer med oppdatering og router


Hjelmn

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et stort problem med min router og tilkobling til PSN. Hver gang jeg prøver og logge meg på PSN samtidig med at min bærbare står på virker det som routeren går helt i stå. Bærbaren blir koblet til og fra nettverket flere ganger, og det blir umulig å logge seg på PSN. Og hver gang jeg skal laste ned en oppdatering til et spill e.l begynner nedlastingen såvidt, kommer seg til 2-3% før den stopper opp. Slik står den til jeg får melding om at det har oppstått et nettverksproblem!

 

Det jeg lurer på er om noen har samme problemer? Jeg får logget meg på PSN ellers, men det går helt i stå når jeg skal laste ned en oppdatering, er det noen porter som må åpnes på routeren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ikke trenge og åpne noen porter for og komme deg på nett med PS3.

 

Jeg har opplevd noe lignende selv, men ikke så ille som det du har. Det du kan prøve først er og sette opp signalstyrken som blir sent fra ruteren.

 

Er det stor avstand fra PS3/PC til ruteren? Og står PS3 og PC nærme? Når jeg hadde problemer så var PS3 og PC ca 1 meter ifra hverandre, og signalene gikk gjennom taket og noen vegger.

 

Hvis du har mulighet, benytt kabel på en av enhetene eller prøv en annen ruter.

Lenke til kommentar

står ikke mange meterene fra hverandre og ps3 har maks signalstyrke. Alt fungerer egentlig fint så lenge den bærbare er slått av og jeg ikke skal laste ned en oppdatering på ps3'en. Bruker jeg kabel koblet direkte inn i modemet får jeg lastet ned oppdateringen umiddelbart. Så det er tydelig at det er noe galt med ruteren :wallbash: spørsmålet er hva..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...