Gå til innhold

Begynne med LOTRO


Anbefalte innlegg

Heisann, for noen måneder siden spilte jeg en sånn 14-dagers gratis trial av LOTRO og likte det utrolig godt!

Så hadde tenkt å begynne å spille det nå, men hvordan får jeg brukt trial accounten på spillet jeg kjøper?

Og har dere noen basic tips om valg av server, class osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, for noen måneder siden spilte jeg en sånn 14-dagers gratis trial av LOTRO og likte det utrolig godt!

Så hadde tenkt å begynne å spille det nå, men hvordan får jeg brukt trial accounten på spillet jeg kjøper?

Og har dere noen basic tips om valg av server, class osv?

 

Hei Naglefaar ;)

Jeg har spilt LOTRO i ca. 1 år nå. Utrolig bra spill. Selv bruker jeg på min hoved konto Healer klasse og spiller på serveren Eldar.

Veldig mange norske som spiller LOTRO på Eldar serveren, men også andre serverer.

 

Litt usikker om du kan bruke trial kontoen din om igjen, men kanskje det kan gå.

For å være sikret en lang framtid i LOTRO, så må du skaffe deg et Kinship som kan hjelpe deg å lvl, penger osv ;) Jeg er med i The Unforgotten (som Doriare Noriare), og har kommet ganske høyt opp i gradene. Men selvsagt har jeg ikke nådd lvl 50 xD Er litt treig :p

 

Så mine råd:

Start som Dwarf - Healer

På Serveren Eldar ;)

Så deretter kan du sjekke om jeg er online - send msg til Doriare Noriare.

Så kan jeg hjelpe til med de første questene hvis det trengs ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke du kan bruke trialen om igjen, men spillet har ikke akkurat blitt dårligere siden sist du prøvde det. ;)

Om du i tillegg kjøper en ny kopi får du en ny trial, så det burde ikke være noe problem.

 

Når det gjelder server er Laurelin en RP server der rollespilling er et minstekrav (skjønt det varierer hva man legger i ordet), mens resten er mer generelle servere. Jeg foretrekker helt klart en RP server, men det er bare mitt personlige valg.

 

Klasser og raser er best å prøve en stund for å se hva du liker. Jeg har prøvd alle klassene til hobbitene pluss en dwarf champion, og har ikke engang tenkt å vurdere å spille menneske eller alv da jeg ikke liker dem noe særlig. Alle klassene til hobbitene har sine fordeler og ulemper, men jeg var helt overbevist helt fra starten at jeg ikke ville like en minstrel (healer). Merkelig nok har jeg blitt sittende med en og er nå lvl 43, det høyeste jeg har vært i noe MMORPG noensinne. Rart, i grunnen.

 

Kinship kan være en bra ting, men det er ikke for alle. Selv har jeg vært med i en og annen guild opp gjennom årene, men det har aldri blitt noe særlig interessant for min del. Resultatet er at jeg er en minstrel på lvl 43 og guardian på lvl 29 i LotRO jeg spiller med fast og har en og annen karakter jeg spiller med i blandt, men jeg har slått av Kinship Requests for lenge siden.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Heisann, for noen måneder siden spilte jeg en sånn 14-dagers gratis trial av LOTRO og likte det utrolig godt!

Så hadde tenkt å begynne å spille det nå, men hvordan får jeg brukt trial accounten på spillet jeg kjøper?

Da er spørsmålet, brukte du riktig trial? Siden du har fått en 14 dagers tror jeg kanskje du har brukt Lotro.com sin (altså US versjonen), siden den Europeiske, operert av Codemasters, bare har hatt 7 dagers trial intil nylig.

 

Om du faktisk har brukt Codemasters sin er det bare å gå inn på http://codemasters.com/cog og fylle inn det brukernavnet og passordet du brukte under trialen. Her kan du starte eller avslutte et abonnement til alle Codemasters online spill.

Lenke til kommentar

Takk for svar allesammen, vurderer å begynne på Laurelin pga jeg er glad i RP.

Kommer til å teste ut alle classes og på dvergene iallefall, går nok for en champion eller guardian siden jeg er er melee fyr.

Og brukte 7-dagers trial ja, skrev bare feil ;)

Begynner ikke før sommertider ellernoe da, så snakkes vel med noen av dere der :)

Lenke til kommentar
Ville personlig spilt Burglar, men det er nå bare min mening som har prøvd alle de andre klassene :p

 

jeg laget meg en Burglar i går, og de funker veldig bra. Bare kommet opp til lvl 8 enda, men tror Burglar er ganske bra... De har en bra stealt, siden det bare er 10 s hvile tid på Stealt.

 

Men selvsagt så ville jeg valgt å starte som Dwarf, da får du med deg alle questene fra top til bun ;) (Fra Thorins Hall til Bree-land)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...