Gå til innhold

bug i generals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt med de warez greiene. :D Kjøp spillene. Tenk deg hvor mye flittige programmerere, designere o.l. sliter for å få gjort et spill ferdig. Det var det som fikk meg til å begynne å kjøpe spill når jeg tenkte meg om. Tips: Hvis du har lyst til å oppleve det samme som meg; kjøpe alle spill istedet for å brenne dem uten å tvinge deg selv, prøv å programmere et spill selv med litt DirectX eller noe. Da garanterer jeg, at om du tenker deg om hvor tidskrevende det er, og hvor mye ressurser det krever, så skal jeg love deg, at om du er normal (eller jeg unormal?), så vil du få litt dårlig samvittighet når du sitter å laster ned spillene dine. :yes:

Lenke til kommentar

Ofte når noen spør om hjelp når spill klikker, blir de skjelt ut for å laste ned warez. Det er faktisk en mulighet for at orginalen klikker på noen maskiner. Dette skjer hele tiden på dette forumet og har begynt å irritere meg.

 

har du ikke noe konstruktiv å komme med, bør du heller holde kjeft, i stede for å slenge ut beskyldninger til folk som spør etter hjelp.

 

Mvh.

Arnstein

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

i dette tilfellet er jeg helt enig ( la det komme til gode at jeg for øyeblikket er sterkt beruset )

jeg synes det blir rett og slett tåpelig å komme med kommentarer om at man bør kjøpe spillet når man ikke engang vet den fullstendige sannheten.

rikkyrally som har fremstått som et seriøst medlem harselerer uten grunn i dette tilfellet og kommenterer at han kanskje heller burde kjøpe spillet, dette etterfulgt med en tåpelig post om hvorfor man burde kjøpe spill! get a grip!

 

samtidig er det patetisk av personen som la inn innlegget å ikke kommentere at han faktisk har kjøpt spillet, dette ville da forhindret diskusjoner.

Lenke til kommentar
i dette tilfellet er jeg helt enig ( la det komme til gode at jeg for øyeblikket er sterkt beruset )  

jeg synes det blir rett og slett tåpelig å komme med kommentarer om at man bør kjøpe spillet når man ikke engang vet den fullstendige sannheten.

rikkyrally som har fremstått som et seriøst medlem harselerer uten grunn i dette tilfellet og kommenterer at han kanskje heller burde kjøpe spillet, dette etterfulgt med en tåpelig post om hvorfor man burde kjøpe spill! get a grip!  

 

samtidig er det patetisk av personen som la inn innlegget å ikke kommentere at han faktisk har kjøpt spillet, dette ville da forhindret diskusjoner.

 

Nå er det heller ikke å stikke under en stol at det er mange som kopierer spill og som spør etter svar på dette forumet.. Feks loading problemet i GTA3.. jeg synes det ikke at det er rart at folk hopper på sjansen på å flame folk som "kopierer" spill (selv om de ganske sikker ikke har rent mel i posen selv). Tingen er vel at denne personen ihvertfall hadde kunnet spurt om post-starter hadde kjøpt spillet før han hadde flamet..

Lenke til kommentar
bare for å presisere det men jeg KJØPTE spillet på en butikk i oslo  

og jeg laster ikke ned spill da jeg mener at det er en ting man må kjøpe for å kunne glede seg over det !!!

 

Da må jeg bare beklage! Tilfellet var nemlig at det har vært et par andre poster her i forumet hvor akkurat det samme har skjedd: at bygningene er blitt sprengt i luften. Konklusjonen av disse postene har vært at personen med spillet som ikke fungerer har lastet ned warez, installert en dårlig crack og dermed fått problemet. Dette gjelder også RA2. Hvis du ikke har tatt i bruk noe ulovlig materielle, så er det litt spesielt, ettersom at problemet bare har forekommet i warez-versjoner etter hva jeg har hørt.

 

Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt kontakt med EA, om ikke problemet da løser seg.

 

Nok en gang: beklager så mye!

Lenke til kommentar

Har du/dere problemer med å logge inn nå for tiden?

 

Multiplayer -> online

 

Så kommer problemet...

Cannot connect , check youre internett connection

Men jeg skriver jo dette på samme maskin...

 

Kan noen av dere som har generals orginalt se om det virker?

 

Eller er det bare et problem jeg har?

Det virket for noen timer siden ser dere.....

 

Takk for hjelp på forhånd!

Lenke til kommentar
Ofte når noen spør om hjelp når spill klikker, blir de skjelt ut for å laste ned warez. Det er faktisk en mulighet for at orginalen klikker på noen maskiner.

Okei, i dette tilfellet var det galt, og jeg legger meg gjerne flat. Men faktum er at dette er en sperre som er lagt inn for at man ikke skal kunne spille piratkopierte spill.

Lenke til kommentar
Ofte når noen spør om hjelp når spill klikker, blir de skjelt ut for å laste ned warez. Det er faktisk en mulighet for at orginalen klikker på noen maskiner.

Okei, i dette tilfellet var det galt, og jeg legger meg gjerne flat. Men faktum er at dette er en sperre som er lagt inn for at man ikke skal kunne spille piratkopierte spill.

 

Ja, det var den jeg også var så uheldig å gå på. Rart det da skjer på originaler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...