Gå til innhold

Lek: Min kamerabag er lastet med...........


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten tuller du eller så har du for mye penger. Samma det, poenget med denne tråden er ikke å skryte av utstyret sitt, men heller at man skal kunne se hva slags nyttige dingser folk måtte ha med seg. Hvis du faktisk har så masse dyrt utstyr håper jeg at du også har nok peiling til å vite at man i det minste burde ha med en pusseklut til linsene og denslags småplukk :)

Lenke til kommentar
Enten tuller du eller så har du for mye penger. Samma det, poenget med denne tråden er ikke å skryte av utstyret sitt, men heller at man skal kunne se hva slags nyttige dingser folk måtte ha med seg. Hvis du faktisk har så masse dyrt utstyr håper jeg at du også har nok peiling til å vite at man i det minste burde ha med en pusseklut til linsene og denslags småplukk :)

 

Ifølge denne posten så hadde han ingenting av utstyr for 2 dager siden, så jeg vil tippe at det bare er BS.

Lenke til kommentar
Enten tuller du eller så har du for mye penger. (...) pusseklut til linsene og denslags småplukk :)

 

Eller så har du for mye penger? For en latterlig kommentar til utstyrslisten hans. Hva om han faktisk er proff-fotograf? Og uansett om han ikke er det; folk får da lov å kjøpe hva dem vil. Proff eller ei.

 

Jepp, vet ikke om noe mer spennende enn å lese om at folk har pussekluter og batterier i kamerabaggen jeg. ;)

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Tilbake til topic?

 

Jeg putta nettopp en Hama-blåsebelg og et par solbriller i Crumpleren min, legg til det på lista mi på forrige side. :)

Ha ha ha. Jeg regner med at dette er et ironisk innlegg. For denne tråden er et utrolig langt gjesp, nettopp på grunn av notatblokker, ørten minnekort og pussefiller til den store gullmedaljen. Kan dere ikke være litt kritiske til hvor detaljert liste dere lager?

 

Uansett er tråden bare et langt gjesp med oppramsing av utstyr. Det virker som en konkurranse i å lage lengst mulig liste, jfr minnekort etc.

Lenke til kommentar
Tilbake til topic?

 

Jeg putta nettopp en Hama-blåsebelg og et par solbriller i Crumpleren min, legg til det på lista mi på forrige side. :)

Ha ha ha. Jeg regner med at dette er et ironisk innlegg. For denne tråden er et utrolig langt gjesp, nettopp på grunn av notatblokker, ørten minnekort og pussefiller til den store gullmedaljen. Kan dere ikke være litt kritiske til hvor detaljert liste dere lager?

 

Uansett er tråden bare et langt gjesp med oppramsing av utstyr. Det virker som en konkurranse i å lage lengst mulig liste, jfr minnekort etc.

10 poeng for ironien, men jeg må innrømme at det i utgangspunktet var litt festlig å se hva slags småplukk folk drasser med på fototur, selv om det går litt vel langt nå. Hva slags fotoustyrt folk har er irrelevant i denne sammenhengen, og jeg synes det er litt morsomt at denne tråden står i motsetning til mange av forumets skrytetråder sånn sett.

 

Oppdatering: Jeg tok ut The Zombie survival guide og putta oppi et skjema som skal brukes på en samtale med min blivende kontaktlærer på Drammen Vgs. Skjemaet er i A4-format, og betår av 2 ark som er satt sammen med en stift øverst i venstre hjørne. Skjemaet har påskrift som er påført delvis med blekk og delvis med grafitt som stammer fra en blyant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...