Gå til innhold

AoC: ADVARSEL! Ikke gå inn i Lachaesis Plains


Anbefalte innlegg

Så denne advarselen på de offisielle forumene, og har snakket litt med folk på serveren min, og det ser ut til at Lachaesis Plains er bugged! Veldig mange har entret sonen og opplevd klient-crash og at det ikke er mulig å logge på den toonen noe mer.

Folk har vært stuck i den sonen i timesvis. Så hold dere unna den! :)

 

Well since it seems more and more people are getting trapped there (me included for 3 hours). Across several servers, Fury and Wildsoul especially so far.

 

Basically, a lot of people are crashing during loading this area, every time.

 

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=3046

related thread in the tech support forum

 

Please funcom, let us know how work is progressing on fixing this and if possible, please help us, the people affected, by moving us out of there

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men må de ikke komme med update for hver eneste bug som dukker opp? Er vel ikke bare å fikse på direkten.

 

EDIT: poenget mitt falt bort litt her. Er det haugevis med updates hver eneste dag da eller, dvs driver de med aktiv bugfixing eller sitter de på en rosa sky og håper ting blir bra av seg selv? (lest litt ymse om usa-releasen)

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Hvis (når) jeg blir fanget i en sone med én karakter, så lager jeg bare en ny alt og koser meg med en ny klasse :) Sitter med den og prøver å logge på mainen med jevne mellomrom.

Slike problemer som dette kan en forvente under oppstarten av et nytt MMO, så jeg tar slikt med knusende ro og godt humør.

Lenke til kommentar
Hvis (når) jeg blir fanget i en sone med én karakter, så lager jeg bare en ny alt og koser meg med en ny klasse :) Sitter med den og prøver å logge på mainen med jevne mellomrom.

Slike problemer som dette kan en forvente under oppstarten av et nytt MMO, så jeg tar slikt med knusende ro og godt humør.

 

Ser ut til at du er en spiller av min smak :) Vi har nok av tid til å spille AoC, så en bug eller to vil heller ikke ødelegge gleden min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...