Gå til innhold

Finnes det "Game Card" på AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jeg kjøper meg Age of Connan, må jeg da ha et slags Game Card for å spille. Slik som på world of warcraft?

Jeg mente jeg snublet over noe for en uke siden, men kan ikke huske det. Kan noen bekrefte om man trenger å kjøpe seg "spilletid" eller ikke?

Kuzzye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er merkelig at Funcom gir mulighet til gamecard, ettersom spillet har 18 års aldersgrense.

De fleste 18+ har vel eget bankkort? Er jo mye greiere enn gamecards og :)

Skrevet (endret)
uahh... unødvendig :(

eller jaja, holder hvertfall nubsa vekke....

(jeg skal ikke spille det nå as ^^)

Er vel heller motsatt. Nuubsa/kids får tilgang til AoC pga. det er gamecards.

Endret av Bjohansen
Skrevet

Hvis det finnes en 18+ åring idag uten visa må det være en bonde som ikke har butikker i 8 mil radius.

Selv da burde man ha det for å bestille på nett.

Skrevet

Har dårlige erfaringer med visa selv, muligheten til å bruke penger man ikke har er ikke noe for meg, så er glad de har gamecards. Håper virkelig butikkene ikke selger gamecards til de under 18. Dette er jo butikkene sitt ansvar å håndheve. Antar det vil komme en sak i media om dette før eller siden, som gir økt fokus på problemet.

Skrevet

I øst-europa (og sikkert andre steder) er det mange flere som bruker gamecards enn her (muligens på grunn av andre rare bank/lønnsordninger). Har vært borti flere øst-europeiske guildies (som var 20+) som ikke kunne spille på et par dager siden butikken var fri for gamecards. :)

Skrevet

Å ikke ha gamecards ville ikke holdt "kidsa" vekke, siden de kan uansett bare si til foreldrene sine "det er et nytt spill som kommer hvor man må betale i mnd, kan dere bruke kredit kortet til å betale?". Foreldrene vil som regel ikke skjekke aldersgrensen en gang eller bry seg i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...