Gå til innhold

Wiiware er lansert (Wii)


Anbefalte innlegg

Wii har USB-støtte. Kan koble til et tastatur. Mus trenger du ikke, da du har en pekefunksjon. Ratt finnes ved å skaffe et tilbehør. PC er ikke den eneste som kan ta tilbehør, konsoller har gjort det lengre enn PC.

 

I praksis er det ikke tilgjengelig tilbehør som er på linje med tastatur, mus elelr hjul som eksisterer til PC. Om det er en teoretisk mulighet er ikke så veldig relevant, når tidligere erfaring viser at det ofte ikke blir noen reell praktisk mulighet. Om pekefunksjonen på Wiien sin erstatter en mus, så har enten de wiiene eg har prøvd hatt en vesentlig dårligere peker en snittet, eller så har de musene jeg har hatt vært vesentlig bedre enn snittet. Hvem som har gjort det lengst er ikke så viktig (og PC har forsåvidt gjort det vesentlig lengre enn Wii, som vi sammenlikner med her), det som teller er tilbudet i dag, og i overskuelig fremtid.

 

AtW

 

Greit at du ikke liker dette, men du kan ikke overse at det finnes mange kontrollmuligheter. Selv har jeg et herlig ratt til GC som funker ypperlig=)

 

Men over til det som tråden dreier seg om, noen som har testet disse spillene? Vurderer å laste ned et par nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...