Gå til innhold

Funcom har bestilt flere servere - AoC er utsolgt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel grafikken er så bra at jeg faktisk trodde det var DX10 jeg spillte med. Lurer litt på hva de gjør for å få spillet enda bedre! :)

Etter mi meining så er det ikkje så UTRULIG stor forskjell på det beste DX9 kan klare, og mellom grei dx10-grafikk.

Greier meg fint med DX-9 eg :)

Er det rart jeg trodde spille var i DX10? :)

201041.jpeg

201042.jpeg

Lyseffektene er enda bedre enn hva bildet får frem.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Dere som sier at dere ikkes er forskjell på dx9 og dx10, prøv å spill f.e.a.r. og sammenlign med f.eks. assassins creed.

http://www.tweakguides.com/Crysis_5.html

Bla helt nederst!

Jeg kunne vel godt ha sammenlignet fear og AC, men jeg trodde vi sammenlignet directX-versjoner?

Skrevet
Mest sannsynlig ingen her som har sett hva dx10 faktisk kan prestere, crysis bruker såvidt en brøkdel av mulighetene.

Jepp, det var vel derfor det var så sinnsykt stor forskjell mellom dx9 og dx10 i det spillet :!:

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Jepp, det var vel derfor det var så sinnsykt stor forskjell mellom dx9 og dx10 i det spillet :!:

Eller da omtrent ingen forskjell (antar egentlig at du er sarkastisk, men det bør nevnes)

Jeg har enda ikke sett en effekt som de ikke får til i dx9...

Det har jeg! På linken jeg postet ovenfor kan du tydelig se at sola reflektert i vannet ser bittelitt annerledes ut! Enn at du ikke la merke til den detaljen :nei:

Du har vel egentlig rett, det er synd at en haug av vennene mine tror DX10 er så sinnsykt og at Crysis er et resultat av DX10-æraen, når spillet kjøres fint på DX9 og ser omtrent identisk ut.

Leste noe om at "object blur" i Crysis ikke funka i DX9, altså den typen kameraeffekt der objektet du fokuserer på ikke er uklart, mens omgivelsene blir det fordi du følger objektet som beveger seg. Mulig jeg leste feil :innocent:

Skrevet

Hva jeg har sett så langt er faktisk intet mindre enn fantastisk. Drawdistancen, grafikken, lys osv. Det fikk meg faktisk til å tro jeg spillte med DX10, helt til jeg leste litt på forumet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...