Gå til innhold

Nedgradering Vista til XP. Dell XPSM1710


Anbefalte innlegg

Har en Dell XPS M1710 som jeg skulle gjerne ha nedragert fra Vista til XP men det får jeg ikke helt lov til.

 

Starter opp fra CD-rom som vanlig, den starter innstallasjons programmer for XP og laster inn de driverne i starten. Når den så skal starte innstallasjonsprogrammet for fomatering kommer der en fin liten feilmelding i blått format kjent fra Win98 tiden og noe mye rart og en referanse til pic.sys.

 

Noen som har noen ide hvordan jeg kan komme fordi denne meldingen og få innstallert XP?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Dell XPS M1710 som jeg skulle gjerne ha nedragert fra Vista til XP men det får jeg ikke helt lov til.

 

Starter opp fra CD-rom som vanlig, den starter innstallasjons programmer for XP og laster inn de driverne i starten. Når den så skal starte innstallasjonsprogrammet for fomatering kommer der en fin liten feilmelding i blått format kjent fra Win98 tiden og noe mye rart og en referanse til pic.sys.

 

Noen som har noen ide hvordan jeg kan komme fordi denne meldingen og få innstallert XP?

 

Sansynlig må du ha en driver til diskkontrolleren på maskina, husker ikke om M1710 har sata kontroller, denne må da pakkes ut på en diskett (USB diskettstasjon) og så må du trykke F6 når du får beskjed om det, og da la maskinen finne driveren til diskkontrolleren

 

En annen måte er å integrere denne driveren på WIndows CD-en ved å bruke et program som heter nLITE

 

ANdreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...