Sollid Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 KJøpte Age Of Conan Pre-Order idag å gleder meg virkelig til Kveldsåpent på Space World natt til Fredag, men nå lurer jeg på om jeg må velge mellom Mounten og Inventory Beltet eller om jeg får begge???
ZealD Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 KJøpte Age Of Conan Pre-Order idag å gleder meg virkelig til Kveldsåpent på Space World natt til Fredag, men nå lurer jeg på om jeg må velge mellom Mounten og Inventory Beltet eller om jeg får begge??? Får vel begge
Merath Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) du vil sannsynligvis få begge, er i hvertfall det jeg får Edit: var vist lit for sein Endret 19. mai 2008 av ==Arty==
Sollid Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ble lettet nå var noen i måten det stod hvordan jeg skulle få de ekslusive Tingene som var litt skummelt! Nå må jeg fortsette å lese Marvels Conan The Barbarian!! Endret 19. mai 2008 av Zollid
PantZman Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Inventory belt følger jo bare med i Collectors Edition.
Merath Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hei *******. Her er pre-order koden til "Age of Conan" ************' Denne koden gir deg tilgang til de eksklusive "in-game item"-ene War Mammoth og The Inventory Belt. Registrer deg hos Funcom så raskt som mulig. Se link: http://register.ageofconan.com Til orientering kan vi nevne at registrering til forhåndsspilling nå er stengt. Dette grunnet stor pågang slik at kapasiteten på forhåndsspilling er full. Med Vennlig hilsen Absolutt Spill jeg får i hvertfall begge deler og har ikke bestillt collectors edition Endret 19. mai 2008 av ==Arty==
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Inventory belt følger jo bare med i Collectors Edition. Nei, du blander litt sammen nå. Det er en ring og en kappe og noe dill dall som har med CE å gjøre. Inventory belt og mammutt eller neshorn er preorder.
jorgenk4 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kan man ha dette kun på en character eller kan man ha det på alle som lages?
wildex999 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Alle som lages som jeg har kjønt det. Det blir bundet til accounten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå