Gå til innhold

Avstemming: 17. Mai konkuransen


17. mai konkuransen  

91 stemmer

  1. 1. Hvilket bilde er best?

    • 17. Mai
      12
    • 17. Mai konkurs
      1
    • Den gang da
      1
    • Fant deg!
      12
    • Flip
      3
    • Glad for at 17. dagers fyll er over
      3
    • Gylne tider
      14
    • Korps
      7
    • Nom Nom
      3
    • Søttende Mai
      1
    • Vårbad
      34


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange gode bilder! Jeg vil faktisk si det var flere interessante bilder her enn på en gjennomsnittlig Fotokonkonkurranse-runde.

 

Well, you know! ;)

 

Til å være så kort frist vil jeg si dette var bra, banneren i Chatte-tråden gjorde seg, som forøvrig var den eneste annonsen.

Litt av forklaringen ligger vel i at dette er en dag da alle med speilrefleks er ute å knipser (i motsetning til antallet fotografer som går rundt og prøver å fotografere sjel). Dermed blir det også flere blinkskudd.

 

Hvis man sammenligner blinkskudd/bomskudd raten blir det vel et annet resultat :)

 

er alt her blinkskudd?

Lenke til kommentar

Det er ingen direkte blinkskudd her i mine øyne, selv om Vårbad er veldig nær. Et par gode øyeblikksbilder er det vel også, og mye som ikke hever seg over det i beste fall middelmådige, med svak teknikk og/eller komposisjon.

 

Personlig hadde jeg en heller dårlig fotodag, og sto over å sende inn mitt minst uinteressante:

post-65389-1211400771_thumb.jpg

Lenke til kommentar
er alt her blinkskudd?

Langt ifra, men jeg hadde i det minste flere bilder jeg måtte studere før jeg fant ut hvilket jeg ville stemme på. Det er ikke alltid tilfelle, som for eksempel i den siste runden i Fotokonkurransen (hvor jeg har et av de mindre interessante bidragene).

 

Dessuten er vel definisjonen på blinkskudd heller subjektiv...

Lenke til kommentar

Joda, det har seg slik at Direksjonsmusikken NHH kvar 17-mai spelar konsert i fontena utanfor Hotell Norge i Bergen. Plutseleg går han som står nærast meg på ræva uti og før eg har fått søkaren opp til auget har eg allerede fyrt av 3 i serie. Dette er eit av dei. Forøvrig eit forbanna dårlig bilde, folk har dårlig smak. Wankers! ^^

 

 

(Men det er jo ganske morsomt da. :) )

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...