Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flere enn meg som _ikke_ har fått kvittering? Begynner å bli seriøst nervøs nå, jeg var virkelig stilt inn på å spille fra i morgen.

Har ikke mottatt kvittering eg heller, tror eg får spillet i morgen orker ikke legge mer energi i dette nå. Viss ikke så får eg kjøpe spillet i butikken fysisk og angre ce pakken i fra elkjøp. Er litt bekymret på om posten får sendt ut hente lapp i tide! Viss ikke er det da mulig å stikke ner på postkontoret å vise leg, å få pakken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alastor, du trenger jo ikke å være arrogant. Jeg spurte i butikken nærmest meg om når jeg kunne regne med å ha spillet. Og de sa klart og tydelig at et sånt spill ikke kunne utnyttes noe å få en dag før, så det kunne jeg regne med.

Har også bestilt spill fra elkjøp før, og fått det både 1 og 2 dager før.

Men nå ser man jo hvem som faktisk sender ut i brukbar tid, og vi burde alle lære av dette ;)

Om jeg virker arrogant har det ikke vært meningen - forsøkt bare å komme med litt oppklarende informasjon i en halvoffisiell tone :).

Og ja, om du kjenner til butikker som sender ut spill så man har de før release, så kjøp gjerne der. Men de butikkene bryter avtalen de har med leverandøren/utgiveren av spillet. Det gjør ikke elkjøp, av prinsipp - dette er en av grunnene til at elkjøp får muligheten til å selge så billig som de gjør osv...

I dette tilfellet er det annerledes da det er et onlinespill, og leveringstid er ikke like strengt - men elkjøp får jo ikke sendt spillet avgårde før de får alt sammen levert fra funcom/distributør. Plutselig kan uforutsette ting skje som gjør at det tar en ekstra dag osv.

Men som sagt så regner jeg med at de fleste får spillene i morgen.

Føltes bare slik ut når jeg om og om igjen har sagt at jeg fikk beskjed i butikken at jeg ville ha det TIL release og ikke på release. Men det er greit...

Skjønner også godt at diverse spill ikke skal komme ut før en vis dato, men et online spill som dette har vel ikke slikt problem, samtidig har jeg fått kjøpt spill både i butikk og fått tilsendt fra elkjøp før tiden før :p

Men men, regner da med at jeg får spillet i morgen, selv om andre nå har vært klar i noen dager får man vel godta det, lite annet å gjøre ;)

Skrevet

JEg bor på kolbotn rett utenfor oslo, kom ikke noe i posten i dag. Mulig den ligger på postkontoret her nede og at jeg får hente lapp i morgen da.

Skrevet

Jeg har bestilt CE, det er vel for stort for brevpost? sånn at jeg må hente det på postkontoret.. vil jeg få spillet litt senere da? siden jeg må få en lapp i posten først om at pakken har kommet.

Skrevet

Tusler ned til posten og ser om de er litt i godvilje og leter etter pakken til meg.

Quote; du er ikke eneste som skal slutte å bruke elkjip til slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...