Xp3ri3nZ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Flere enn meg som _ikke_ har fått kvittering? Begynner å bli seriøst nervøs nå, jeg var virkelig stilt inn på å spille fra i morgen. Har ikke mottatt kvittering eg heller, tror eg får spillet i morgen orker ikke legge mer energi i dette nå. Viss ikke så får eg kjøpe spillet i butikken fysisk og angre ce pakken i fra elkjøp. Er litt bekymret på om posten får sendt ut hente lapp i tide! Viss ikke er det da mulig å stikke ner på postkontoret å vise leg, å få pakken?
Dr3as Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Alastor, du trenger jo ikke å være arrogant. Jeg spurte i butikken nærmest meg om når jeg kunne regne med å ha spillet. Og de sa klart og tydelig at et sånt spill ikke kunne utnyttes noe å få en dag før, så det kunne jeg regne med. Har også bestilt spill fra elkjøp før, og fått det både 1 og 2 dager før. Men nå ser man jo hvem som faktisk sender ut i brukbar tid, og vi burde alle lære av dette Om jeg virker arrogant har det ikke vært meningen - forsøkt bare å komme med litt oppklarende informasjon i en halvoffisiell tone . Og ja, om du kjenner til butikker som sender ut spill så man har de før release, så kjøp gjerne der. Men de butikkene bryter avtalen de har med leverandøren/utgiveren av spillet. Det gjør ikke elkjøp, av prinsipp - dette er en av grunnene til at elkjøp får muligheten til å selge så billig som de gjør osv... I dette tilfellet er det annerledes da det er et onlinespill, og leveringstid er ikke like strengt - men elkjøp får jo ikke sendt spillet avgårde før de får alt sammen levert fra funcom/distributør. Plutselig kan uforutsette ting skje som gjør at det tar en ekstra dag osv. Men som sagt så regner jeg med at de fleste får spillene i morgen. Føltes bare slik ut når jeg om og om igjen har sagt at jeg fikk beskjed i butikken at jeg ville ha det TIL release og ikke på release. Men det er greit... Skjønner også godt at diverse spill ikke skal komme ut før en vis dato, men et online spill som dette har vel ikke slikt problem, samtidig har jeg fått kjøpt spill både i butikk og fått tilsendt fra elkjøp før tiden før Men men, regner da med at jeg får spillet i morgen, selv om andre nå har vært klar i noen dager får man vel godta det, lite annet å gjøre
Xp3ri3nZ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Javell da har eg fått kvittering håper det betyr at eg får det i dag!
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 er veldig spent på om det dukker opp i dag. klikker viss det ikkje gjør det!
wildex999 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er ganske spent også nå Posten pleier å komme mellom 12 og 13.
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) gji beskjed her da så vet eg om eg skal grave meg ner i hagen eller ikkje. Endret 23. mai 2008 av Skogslik
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Helvette!!! faen ta Elkjøp! kommer nok ikkje her heller da. fy faen dem skal få høre det på telefon i dag. skulle halshugget hele gjengen.
wildex999 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 ja, er bare å håpe jeg får det i måra Hvor du bor da? Oslo?
ellapella Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Risky å bestille releasespill på internett. Nja, jeg bestilte hos Gamezone, og hadde spillet på plass i god tid før release.
Dr3as Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 JEg bor på kolbotn rett utenfor oslo, kom ikke noe i posten i dag. Mulig den ligger på postkontoret her nede og at jeg får hente lapp i morgen da.
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 er det mulig og ringe til post kontoret og høre om dem har en pakke til meg?
son Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har bestilt CE, det er vel for stort for brevpost? sånn at jeg må hente det på postkontoret.. vil jeg få spillet litt senere da? siden jeg må få en lapp i posten først om at pakken har kommet.
Quote Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 SØREN TA! Siste gong eg skal forhåndsbestille noko frå Elkjøp.
Dr3as Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tusler ned til posten og ser om de er litt i godvilje og leter etter pakken til meg. Quote; du er ikke eneste som skal slutte å bruke elkjip til slikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå