tradhtare Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kopiert fra gruppen som står bak det hele: *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* DA ER VI IGANG! *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* Alle som ønsker URGE på 1,5L flasker boikotter all annen væske og kjøper så mye URGE de kan i dag! La Coca-Cola få kjenne hvor sterkt vi elsker denne brusen! TØM BUTIKKHYLLENE! Alle medlemmer oppfordres til å foreviggjøre sitt innkjøp ved bruk av foto/videoapperat, for så å laste det opp til gruppen! _________________________TIL INFO__________________________ Vi admins jobber hverken for eller i Coca-Cola Company. Vi er enkelt og greit kun vanlige mennesker som ønsker vår favorittdrikk på 1,5 l flasker. Liker du ikke URGE kan du la være å si noe. Liker du ikke Coca-Cola Company kan du sutre i grupper som er enig med deg. Her er det godt humør, glede og tørste som gjelder! Skål! Takk Admins __________________________________________________________ GRUNNER FOR IKKE Å VÆRE MED: (med svar) Problem: Jeg har ikke penger Løsning: Lån, bruk sparepenger eller pant samlingen av tomme URGE-flasker. Problem: Jeg kan ikke, jeg reiser bort. Løsning: Du behøver ikke være hjemme! Du kan være hvor som helst. URGE fåes nesten over alt! Problem: Jeg liker Coca-Cola bedre! Løsning: Du støtter Coca-Cola ved å kjøpe URGE. I tillegg er det snakk om kun 1 dag. Coca-Cola kan du drikke hvilken som helst annen dag! Problem: Jeg liker ikke Coca-Cola company! Løsning: Hold munn! Ingen vil vite hvor mange mink, barn eller trær i regnskogen som må til for å lage en URGE. Problem: Jeg liker ikke URGE! Løsning: Du behøver ikke drikke URGE'n. Du behøver bare kjøpe! Problem: De selger ikke URGE her jeg bor... Løsning: Flytt! __________________________________________________________ Vil oppfordre alle URGEelskere her inne på diskusjon.no til å tømme hyllene til din nærbutikk,for Urge. La de merke hvor høyt vi elsker dennebrusen. Målet er å renske butikkene så myesom mulig. Kanskje vi får tilbake brusen på 1,5Litersflasker! Det er allerede flere butikker rundt om i landet som er tomme. Bidra du også! Kjøp Urge i dag:D
tradhtare Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Good. Jeg hadde akkurat nok i cash til å kjøpe 13 stk. Ser ut som engasjementet er lavt her i Trondheim
Captain Junkrat Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Tenk så digg på 1,5 liters flasker da! Håper på det engang:D
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Ble bare 2 stykk på meg, men en venn av meg kjøpt 21stykk, samt at det ble ellers kjøpt ca. 10stykk til i klassen.
tradhtare Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Ble bare 2 stykk på meg, men en venn av meg kjøpt 21stykk, samt at det ble ellers kjøpt ca. 10stykk til i klassen. Nice:D
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Mhm, ligger vel totalt 70-80tomme urge flasker i et skap på skolen Dette er flasker fra kun de siste 2månedene.
Überadri Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Mer Urge i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5143&st=180 Tenkte meg ut for å kjøpe ei flaske nå
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Synes URGE'n fort blir tam i smaken, tror den passer best på halvlitersflasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå