BoOocaj Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Når jeg skal innstalere dia 2 så har jeg et problem her... Jeg setter dia 2 nr 1 cd inn i pc ... så kommer d opp om jeg vill kjøre cd jeg trykker ja.. Så kommer dette opp : No Program Start Menu Found : ?!! Jeg klikker snart så det hadde vært fint med hjelp takk. PS: jeg har vista ultimate :!:
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Du får beskjed om å bytte disker etterhvert som du installerer. Synes å huske at først skulle du sette inn: Install disk -> play disk -> Cinematics -> install disk. Litt bedre forklaring av problemet ditt kanskje?
BoOocaj Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Du får beskjed om å bytte disker etterhvert som du installerer. Synes å huske at først skulle du sette inn:Install disk -> play disk -> Cinematics -> install disk. Litt bedre forklaring av problemet ditt kanskje? jeg vet jo det har jort d før. men det kommer før jeg får innstalert det i det hele tatt... Som om jeg trenger et program for å innstalere det eller kjøre dia...
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Gå inn på Min Datamaskin -> Høyreklikk på cd/dvd-romen som cdn er i og trykk på Utforsk også høyreklikker du på "INSTALL.EXE" og velger "kjør som administrator" Har ikke Vista selv nå, så jeg får dessverre ikke testet problemet ditt.
BoOocaj Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Gå inn på Min Datamaskin -> Høyreklikk på cd/dvd-romen som cdn er i og trykk på Utforsk også høyreklikker du på "INSTALL.EXE" og velger "kjør som administrator" Har ikke Vista selv nå, så jeg får dessverre ikke testet problemet ditt. det kommer fortsatt opp det samme ... men takk for hjelpen
Matsemann Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 "No program start menu found." Installing Blizzard Entertainment Games on Vista x64 Installing Blizzard games on Vista x64 gives this error message. Resolution: 1) Start, run, regedit 2) Navigate to "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Explorer\Shell Folders" 3) If there is no string in there called "Programs" put that in with the value: (note the double slashes - escape sequences - which are necessary) C:\\Users\\%USERNAME%\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs 4) If the string is already present, and you are running Vista with UAC enabled (it prompts you to Continue/Cancel and/or enter a password before installing the game) log off, log on as an administrator, and install the game, and any expansion packs necessary. 5) Go into \Program Files (x86)\StarCraft and grant "COMPUTER\Users" full access to all subdirectories and all files.* This will ensure you're able to save games, replays, download new maps, and update the application WITHOUT being an administrator. http://blog.justinho.com/2008/01/19/NoProg...OnVistaX64.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå