Gå til innhold

Jeg så på tv i GTA4 igår, i over en halvtime.. lolz

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg beviser dette hvor utrolig gjennomført spillet er, når jeg finner en fiksjonell tv stasjon så interessant, at jeg heller ser på den enn ekte tv.

Jeg synes komedien er såpass bra skrevet at manuset lett kunne blitt gitt til MadTV isteden.

Noen andre som har nytt tv'en i GTA? Ikke bare sett på den et par sekunder liksom, men virkelig satt seg ned å sett på'n ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å se på Bas Rutten's The Mens Room. Er helt enig, veldig gjennomført, men etter en stund har man vell sett alt.

Internett er også en slik ekstra ting jeg liker godt, prøv å gå innpå nyhet siden, kanskje det står noen nyheter du har "laget" :p.

Skjønner ikke hvorfor folk savner tatoveringer o.l når dette finnes.

Skrevet

Synes "I'm rich" var helt genialt:D

Har enda ikke sett igjennom alle programmene, men kanskje det kommer nye kanaler jo lenger du kommer i spillet? Jeg er bare 11 prosent ferdig.

Mest genialt hadde det vært om Rockstar lagde nye tv-program hele tiden, som du lastet ned til hard disken på PS3. Samme med radioprogram egentlig.

Skrevet
For meg beviser dette hvor utrolig gjennomført spillet er, når jeg finner en fiksjonell tv

Hehe, regner med du mente

fiktiv TV. :)

Gjennomførte TV-kanaler er enda et element som gjør GTA IV til et av de mest gjennomførte spillene verden noensinne har sett.

Skrevet (endret)

Når du får nytt hus av Playboy X får du flere stasjoner

Det stemmer vel ikke? Er vel fotsatt bare CNT og Weasel?

Syns uansett den Space Ranger tegnefilmen som går på en av kanalene er råbra.

Endret av Eremal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...