Keiseren av Grønland Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 For meg beviser dette hvor utrolig gjennomført spillet er, når jeg finner en fiksjonell tv stasjon så interessant, at jeg heller ser på den enn ekte tv. Jeg synes komedien er såpass bra skrevet at manuset lett kunne blitt gitt til MadTV isteden. Noen andre som har nytt tv'en i GTA? Ikke bare sett på den et par sekunder liksom, men virkelig satt seg ned å sett på'n ?
Laughing Madcap Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg liker å se på Bas Rutten's The Mens Room. Er helt enig, veldig gjennomført, men etter en stund har man vell sett alt. Internett er også en slik ekstra ting jeg liker godt, prøv å gå innpå nyhet siden, kanskje det står noen nyheter du har "laget" . Skjønner ikke hvorfor folk savner tatoveringer o.l når dette finnes.
Keiseren av Grønland Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Synes "I'm rich" var helt genialt:D Har enda ikke sett igjennom alle programmene, men kanskje det kommer nye kanaler jo lenger du kommer i spillet? Jeg er bare 11 prosent ferdig. Mest genialt hadde det vært om Rockstar lagde nye tv-program hele tiden, som du lastet ned til hard disken på PS3. Samme med radioprogram egentlig.
tjalla Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Helt herlig å se på tv hvis man skal ha en liten (mat)pause irl.
Skyttt Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 For meg beviser dette hvor utrolig gjennomført spillet er, når jeg finner en fiksjonell tv Hehe, regner med du mente fiktiv TV. Gjennomførte TV-kanaler er enda et element som gjør GTA IV til et av de mest gjennomførte spillene verden noensinne har sett.
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Noen som er kommet videre i spillet som kan bekrefte om det kommer fler tv stasjoner eller ikke?
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Når du får nytt hus av Playboy X får du flere stasjoner
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Ah ok fett:P Forresten: DIGGER den Poker-tv parodien. Fy faen som de jævla poker-tv programmene fortjener å bli latterliggjort. "Oh it's so fun watching people playing cards" LOLOLOL
Eremal Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Når du får nytt hus av Playboy X får du flere stasjoner Det stemmer vel ikke? Er vel fotsatt bare CNT og Weasel? Syns uansett den Space Ranger tegnefilmen som går på en av kanalene er råbra. Endret 21. mai 2008 av Eremal
cHilfiger Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 det var den en kompis av meg sa, at man fikk 3 eller 4 kanaler hvis man så på tve i huset hans...
CombatPsycho Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Reklamene er jo best da^^ VIG insurance, Pisswasser osv Republican space rangers er konge også da
UrgeLoL Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Rule at på ps3 versjonen får man tilnærmet fullskjerm på tv'en Blu-Ray FTW!
Keiseren av Grønland Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Rule at på ps3 versjonen får man tilnærmet fullskjerm på tv'en Blu-Ray FTW! Wut, får du ikke det på Xboxen? Lols, hva er så vanskelig med å oppskalere en video.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå