Xanitra Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har egentlig bestemt meg for Aldor... siden de har noe bedre healing enchants.. men tenkte jeg skulle spørre her først.
øl_i_tastaturet Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Aldor. Rewardsa er møkk uansett. Gå for Aldor for enchanten.
Lycantrophe Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Nåh, Scryer's Bloodgem er en finfin start om du er warlock. Masse hit nokså tidlig. Ellers er det enchanten du bør se etter. Og da jeg har inntrykk av at priests slilter mest med mana regen er mp5 fra Aldor det du bør se etter. Alternativt, om du er shadow, har Scryer-enchanten mer crit, og aldor mer +dmg. Igjen viser Aldor seg som den beste av de.
Xanitra Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 å presten min har tailoring.. noe som også er et pluss siden tailoring oppskriftene hos Aldor har mer + healing.. å det blir vel healer bot av meg til slutt uansett. aldor it is. Takk skal dere ha.
Gakks Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Ta scryer. Bommer du på heisen på vei ned fra scryer stedet dør du ikke. Gjør du det samme på aldor stedet så dør du.
øl_i_tastaturet Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Ta scryer. Bommer du på heisen på vei ned fra scryer stedet dør du ikke. Gjør du det samme på aldor stedet så dør du. Faktisk en sabla god grunn til å velge Scryers. Finnes ingen bedre reward.
Sink Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 ville valgt scryer forran aldor som healer, enchanten har mer mp5. Men som dps hadde jeg uten tvil valgt aldor, +dmg > crit.
Alpakasso Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Ta scryer. Bommer du på heisen på vei ned fra scryer stedet dør du ikke. Gjør du det samme på aldor stedet så dør du. Priests har levitate, så det gjør ikke noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå