Gå til innhold

AoC porter stengt


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å spille AoC på skolen på grunn av at de har stengt noen porter. :/

så:

Kan noen si meg hva jeg kan gjøre for å spille på skolen? :)

De kan spille WoW og CS, men de er de eneste online spillet jeg har sett de kan spille her til nå.

 

Noen som vet hvilke porter AoC bruker? eller hvordan jeg kan finne det.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spill hjemme. Når de har sperret porter for det på skolen, så er det ikke meningen at du skal spille der. Forhold deg til det!

hehe

Spiller jo i frimenuttene og sånt, har jo 50 min langfri og 40 min etter skolen på grunn av venting på buss.

Pluss at det er en Medie skole hvor vi har pc hele dagen osv

 

Vi spiller spill ofte egentlig, og nå har vi lyst til å spille AoC. lei av de som bare spiller WoW xD

Lenke til kommentar
Koster ikke penger nei. Beskrivelsen deres er jo "Free Help Setting Up Your Router or Firewall" ;)

åh? Ser ikke noe annet enn den som koster noe, men hvor finner jeg de forklaringene? rett på front siden eller må jeg trykke på noe for å komme in på det?

 

Beklager min slapphet

Lenke til kommentar

Det skal funke med alt. Du må bare sette det opp riktig. Det tok meg rundt 10 timer med søking og oppsett for å få det til å funke med FF XI enda det ligger to guider over FF XI på www.your-freedom.net. Programmene er ikke programmert spesielt for spill/programmer, men de lager guider for å gjøre det lettere. Så bare prøv mer og søk rundt så går det nok til slutt.

Lenke til kommentar
Har du tilgang til skolens router?

ja, jeg kommer meg på internett

 

Det skal funke med alt. Du må bare sette det opp riktig. Det tok meg rundt 10 timer med søking og oppsett for å få det til å funke med FF XI enda det ligger to guider over FF XI på www.your-freedom.net. Programmene er ikke programmert spesielt for spill/programmer, men de lager guider for å gjøre det lettere. Så bare prøv mer og søk rundt så går det nok til slutt.

mulig å få noe tips om hva jeg skal gjøre siden du har gjort det, bare det at det er et annet spill? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...