Gå til innhold

Reise over hele verden?


Anbefalte innlegg

God kveld, jeg har nå i kveld funnet ut at noe av det jeg kanskje ønsker mest er å reise over "hele" verden. Altså, ikke hvert enste land, men oppleve noe av det beste jorden har å by på.

Jeg vil SE ting, oppleve ting. Alt som er hvert å få med seg!

 

 

Det jeg vil med denne tråden, er å få tillbake meldinger fra folk som har hvert ute å reist en del. Viss noen har en "ca pris" hadde det hvert fint, om det er 100.000, eller 150.000 har ikke så mye å si, bare jeg får en PRIS (1 person).

 

Noe fasit svar på hvor lang tid en slik "ferie" kommer til å ta er det vel ikke, men det skal IKKE vere noe stressete med turen. Jeg vil ta ting som di kommer. :thumbup:

 

Allternative reisemål ville jeg gjerne høre også.

 

Kor summert, vil jeg ha alle tips om alt. Jeg vil ha tips og svar fra alle som mener de kan vere til nytte ;)

 

Mvh DenGuleAnd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg vil med denne tråden, er å få tillbake meldinger fra folk som har hvert ute å reist en del. Viss noen har en "ca pris" hadde det hvert fint, om det er 100.000, eller 150.000 har ikke så mye å si, bare jeg får en PRIS (1 person).
Det kommer da helt ann på hvor mange stopp du tar, hvor lenge du blir hvert sted, om du reiser rundt i landet, hvilken standard du har på oppholdet og om du skal jobbe underveis. Prisen kommer vel på 15k til uendelig.

 

De enkleste turene stopper for eksempel bare i Los Angeles/San Fransisco, Auckland, Hong Kong og København. Man kan neppe si man har sett hele verden etter å ha tatt en slik tur. Du burde heller starte med å finne ut hvilke steder du har lyst til å se og så se om det lønner seg å ta alt i en tur eller dele det opp i flere turer. Du har vel neppe tenkt kun å reise en eneste gang i livet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...