Eksempel Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 En venn av meg kjøpte seg Counter-Strike 1 anthology på spaceworld. Inni der lå det en CD og en kode. Han i butikken sa at den koden skulle man bruke for å lage en Steamaccount. Men han finner det ikke ut. Og jeg får det ikke til heller. Noen som kan hjelpe? = D
avRack Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Såvidt eg huskar så treng ein ikkje kode for å laga Steamaccount. Dei ein derimot treng kode til er å få lagt inn spela du har kjøpt inn i Steamaccounten din. Når du har fått laga deg Steamaccount og kome innpå Steam så går du på My Games også nede i skjermvinduet der har du ein knapp som heiter Activate A product on Steam.... Trykk på den også går du berre vidare og tilslutt legg du inn koden som følge med spelet ditt. Då skal du vel forhåpentligvis ha lagt inn eit nytt spel i My Games lista di.
Sandland Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 bare lag steam accounten.. så Instaler spill.. ( vist du har valgt norsk) så der skriver du inn den koden du kjøpte;) (eller vennen din)
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Last ned steam, opprett konto og alt det der. Gå til "mine spill" og "aktiver produkt" elns, da må du taste inn CD-Keyen, deretter lastes spillet ned til din "konto" . Drit i CD-en.
Tunky Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Hvis man allerede har lastet ned spillet skriver man bare inn koden, eller? Hadde et guestpass som har gått ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå