Dumrian Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det stemmer ikke. Serverene går ned 22.00 GMT, og åpner ikke før tidligst 5 timer senere, dvs 05.00 i morgen tidlig. Seriøst? Jeg hadde tenkt å lane med non kompiser fredag til lørdag, men hvis serverne ikke åpner før 5 på morran... Hvor har du dette fra? Mulighet for å se no offisiell uttalelse?
DirtyBit Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) EB games ringte meg nettopp å sa at jeg kan hente Collectors edition imorra klokka 10 BTW : http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=5804 We are constantly upgrading and tweaking our servers to get everything ready for the big launch in Europe. The EU game servers will come down today at 22:00 GMT (updated time) for maintenance and launch preparation. We estimate this downtime to last about 5 hours. To find out what time this is in your timezone please refer to this website. Thank you. Endret 22. mai 2008 av MrDarkey
Ravn Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 I følge Gamelauncheren til Age of Conan går serverne ned klokka 00.00 i natt (22.00 GMT) og forventet nedetid er 5 timer. Nedetiden er i forbindelse med klargjøringen av de europeiske serverne. Mao. mest sannsynlig klokken 05.00 i morgen tidlig åpner dørene til Hyboria for de europeiske massene.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det stemmer ikke. Serverene går ned 22.00 GMT, og åpner ikke før tidligst 5 timer senere, dvs 05.00 i morgen tidlig. Seriøst? Jeg hadde tenkt å lane med non kompiser fredag til lørdag, men hvis serverne ikke åpner før 5 på morran... Hvor har du dette fra? Mulighet for å se no offisiell uttalelse? Det er jo torsdag idag, så passer ikke det fint? Da kan dere jo spille fra fredag til lørdag? :F Endret 22. mai 2008 av Slettet-uVTr2vDm
Ninjahamster Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Legg dere nå da og stå opp 05.00. Er da ikke noe problem
Dumrian Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det stemmer ikke. Serverene går ned 22.00 GMT, og åpner ikke før tidligst 5 timer senere, dvs 05.00 i morgen tidlig. Seriøst? Jeg hadde tenkt å lane med non kompiser fredag til lørdag, men hvis serverne ikke åpner før 5 på morran... Hvor har du dette fra? Mulighet for å se no offisiell uttalelse? Det er jo torsdag idag, så passer ikke det fint? Da kan dere jo spille fra fredag til lørdag? :F Ohh, i natt ja! Hehe, var sikker på at det var ment Fredag natt :) Da er det jo perfekt! Hehe, beklager, min feil. Takk for at du påpekte det Yay! Da blir det spilling!
TDZGamer Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hadde tenkt meg en tur ned på Spaceworld i natt, men det er jo ingen vits dersom serverne er nede i natt! Oj jeg fant akkurat ut at jeg gleder meg litt
Dumrian Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hadde tenkt meg en tur ned på Spaceworld i natt, men det er jo ingen vits dersom serverne er nede i natt! Oj jeg fant akkurat ut at jeg gleder meg litt Hehe, samme her. Egentlig ikke tenkt no særlig over det, men plutselig var det tid for å stille klokka til imorra tidlig og ta ut penger for å kjøpe spillet. Merket at jeg fikk en godfølelse, gleder meg
teaspoon Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ser nå at mrDarkey hadde feil tråd: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=7441 Er den rette, og serverene tas fortsatt ned ved midnatt. Endret 22. mai 2008 av teaspoon
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Og da er det utsatt til 04:00 i morgen og utvidet med 1 time, såvidt jeg forstår infoen. Da er de vel ikke oppe før midt på dagen i morga. Står på launchen at server går ned 22 GMT (som er 00.00 lokal tid), og nede fem timer fremover. Da er de vel oppe klokka 05.00 sånn ca?
teaspoon Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja, som sagt så ble jeg villedet av tråden som mrDonkey kom med. Han hadde tråden som anngikk nedetiden i dag tidlig.
ellapella Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja, som sagt så ble jeg villedet av tråden som mrDonkey kom med. Han hadde tråden som anngikk nedetiden i dag tidlig. Aha, så nå at du hadde funnet utav det.
teaspoon Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja, jeg synest det var noe muffens med den siden den ikke hadde de samme Velkommen til Hyboria teksten som det jeg mente å ha lest tidligere, men både klokkeslett og nedetid var den samme, så da ble jeg lurt http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=7441 Er den egentlige tråden.
Axl91 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 konklusjon er at serverne åpner klokka 05.00 i morra+ er det i norge det er snakk om eller må det legges til noen timer eller noe? erjeg helt på jordet?
DNA Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) konklusjon er at serverne åpner klokka 05.00 i morra+ er det i norge det er snakk om eller må det legges til noen timer eller noe? erjeg helt på jordet? Serveren åpner 3.00 GMT og det blir 5.00 GMT+2 i Norge siden vi er i sommertid. Endret 22. mai 2008 av DNA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå