Gå til innhold

oppstart etter reinstalsjon?


Anbefalte innlegg

Har fått et merkelig problem med instalasjonen av windows xp home edition.

har prøvd å installere den tre ganger, alt går strålende helt til logginen, hvor jeg har mitt brukernavn merket opp. men der er en kode som jeg aldri har laget, pluss at når jeg trykker bare for å sjekke om koden var riktig, jobber PC-en som svarten og etter 1 min kommer det opp at jeg ikke er på riktig domene.

 

noen som kan hjelpe meg med problemet?

har også prøvd å hoppe over delen hvor man lager en bruker for å bare komme rett inn. dette fungerer heller ikke da det kommer opp et ikon for administrator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumbrukeren svarer deg på frivillig basis. At du poster gir deg ingen "rett" på svar. Vær tålmodig, og ikke ta den holdningen.

 

 

Vel, alt settes opp via installasjonen av deg selv. Du må logge på lokalt på maskinen, ikke på domene. Vet ikke hvordan du har satt opp maskinen din nå men.

 

Trykk Ctrl+Alt+Del to ganger og velg options, slik at det kommer fram et felt til hvor domenet og slik er. Velg "this computer".

Lenke til kommentar

Det merkelige her er at Home Edition ikke støtter domene i det hele tatt... Så hvordan du har klart å rotet til denne feilen er ganske rart.

 

Får du startet opp i sikkherhetsmodus og skiftet til en annen arbeidsgruppe (workgroup)? Kanskje det vil nullstille feilen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...