Thadawg Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Så er det noen her som har kommet inn på de nye forumene..?? Evt så trenger jeg noen tips
dymoletratag Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 (endret) Jeg kommer heller ikke inn.. Hjelp! Endret 18. mai 2008 av Fev4ng
Daehli Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kommer inn, selv om jeg egentlig ikke har tilgang. Første jeg gjør er å logge inn, så får jeg en eller annen melding om failed attempt. Deretter går jeg på en direktelink ala: http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=28 Det er den siste delen som gjør undre for meg. Er det meningen at bare folk med early access skal ha tilgang?
Knugo Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Ser det er mange som ikke kommer inn. Jeg har ikke hatt problemer i det hele tatt. Kom inn ca kl 23:00 i går. Og det virker ikke på meg som om forumet har vært nede etter det (mulig jeg tar feil, men jeg har kommet inn hver gang jeg har prøvd). Men, jeg kom ikke inn med mitt brukernavn som var registrert på konto siden min, jeg måtte bruke mitt gamle forumbrukernavn. På det gamle forumet kunne jeg komme inn med begge brukernavnene. Mulig dette var veldig rart forklart, og det skyldes nok lite søvn det siste døgnet http://forums-eu.ageofconan.com/
Thraze Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kommer heller ikke inn på forumet. Står bare at det er feil passord. Har seff early access, satt og spillte til kl 3 i natt. Er på jobb nå, og føler jeg MÅ ha et forum å lese på til jeg kommer hjem...
Knugo Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Ifølge en av moderator på AoC forumet skal jeg ikke komme inn med mitt gamle brukernavn (noe jeg dog gjør). Ok, let me explain in simple words to you how the new forums works. The users name and passwords you used on the *old* AoC forums WILL NOT work anymore. The new forum is open only for game subscribers, and your forum name is linked to your game account. Forum names can't be changed once they are registered. It wont be possible (like it was before) for user to have multiple forum accounts. I hope this help Tahi Forumkontoen er bundet opp mot kontoen man har på register.ageofconan.com Hvis man ikke har registrert spillet så har man ikke tilgang til forumet enda. Det nok bare EA brukere som har tilgang så langt....
Myagos Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg prøver å logge meg inn med brukernavn og passord som jeg bruker i EA.. Likevel sier den at brukernavn eller passord er feil...
Daehli Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 (endret) Har du early access? Nei, Jeg kommer likevel inn på forumet med den metoden jeg postet over. Det er ikke noe som er så veldig spennende, men inn kommer vi. Endret 18. mai 2008 av Daehli
Thraze Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Ifølge en av moderator på AoC forumet skal jeg ikke komme inn med mitt gamle brukernavn (noe jeg dog gjør).Ok, let me explain in simple words to you how the new forums works. The users name and passwords you used on the *old* AoC forums WILL NOT work anymore. The new forum is open only for game subscribers, and your forum name is linked to your game account. Forum names can't be changed once they are registered. It wont be possible (like it was before) for user to have multiple forum accounts. I hope this help Tahi Forumkontoen er bundet opp mot kontoen man har på register.ageofconan.com Hvis man ikke har registrert spillet så har man ikke tilgang til forumet enda. Det nok bare EA brukere som har tilgang så langt.... Med andre ord, the denne Tahi skriver, er helt på jordet. Folk med Easy access kommer ikke inn. Folk som ikke har EA komer inn med gamle login & pass.. Merkelige greier, skulle tro FC hadde litt bedre kontroll enn dette :S
Olsenhower Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Samme her. Er inne i EA, men får ikke logget på forumet. Regner med at det løser seg i de nærmeste dagene, er ikke noe stort savn. Litt irriterende, dog.
FBEN Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Nå fikk jeg logget meg på forumet med forumnavn/passord som jeg har satt via register.ageofconan.com.
ObscureScience Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 jepp jeg og. http://forums-eu.ageofconan.com/
BonoU2 Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kommer fortsatt ikke inn med mitt gamle brukernavn/passord, og EA har jeg ikke. Når jeg røver å registrere meg, får jeg denne meldingen: "Sorry, registration has been disabled by the administrator."
Olsenhower Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Nå oppdaterte jeg brukernavn og passord via "my account", satser på at det ordner seg nå i løpet av dagen. Edit: Det funket Endret 19. mai 2008 av Olsenhower
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå