Gå til innhold

Konvertere fra ntfs til fat32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Kan noen bekrefte eller avkrefte dette! Hvis PM kan konvertere fra NTFS til Fat er det mange som er utsatt for vranglære om dagen. Vil si at det er en oppsiktsvekkende nyhet, og det er rart at det ikke har fått større oppmerksomhet i bla.datatidskrifter. Det må isåfall være i versjon 8.0 fordi 7.0 har ikke denne funksjonen så vidt jeg vet. :o

Lenke til kommentar

Har ikke noe ønske om å "ha rett" i dette spørsmålet, men allikevel gjør denne faq'en ikke meg overbevist. Ser at de bruker ordet konvertere, men lurer på om de heller burde bruke formatere. Men nå skal jeg installere PM 8.0, så blir jeg forhåpentligvis overbevist.

 

"In order to perform these file system conversions, you must install the operating systems that use those file systems. (For example, to convert to or from NTFS, you must install a Windows NT-based operating system, such as Windows NT, 2000, or XP.) You must also adhere to each files system's rules when performing conversions. (For example, to convert a partition to FAT, the partition must be no larger than 2 GB.)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...