haagen Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) haagen@linux:~$ sudo apt-get install xmms Leser pakkelister ... Ferdig Skaper oversikt over avhengighetsforhold Reading state information ... Ferdig Pakken xmms er ikke tilgjengelig, men en annen pakke henviser til den. Dette kan bety at pakken mangler, er utgått, eller bare finnes tilgjengelig fra en annen kilde. E: Pakken xmms har ingen installasjonskandidat Hva er galt? hvordan kan jeg se den pakken den henviser til? kjører kubuntu, nyeste Endret 17. mai 2008 av haagen
t_k Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 XMMS støttes vel ikke mere. Har de ikke avsluttet hele prosjektet? Amarok er jo med Kubuntu, og den beste spilleren noensinne, uansett platform. Som min OSX, XP venn sier. "Amarok er ikke en spiller! Det er for faen et musikkverktøy av dimensjoner!"
kommers Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Prøv audacious i stedet, den er en mer moderne spiller med ca samme UI som XMMS. Mer info her.
haagen Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 XMMS støttes vel ikke mere. Har de ikke avsluttet hele prosjektet? Amarok er jo med Kubuntu, og den beste spilleren noensinne, uansett platform. Som min OSX, XP venn sier. "Amarok er ikke en spiller! Det er for faen et musikkverktøy av dimensjoner!" Jeg klarer ikke og like amrok player, liker sånne små spiller som xmms, winamp og adacious Prøv audacious i stedet, den er en mer moderne spiller med ca samme UI som XMMS. Mer info her. Den player var super, takker
haagen Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Mitt legg til å fjern problem. Har bare 10gb til rådighet til linux, så tengkte jeg skulle slette de tingan jeg aldri kom til å bruke. Så jeg går inn på den legg/fjern programmer i kubuntu. Når jeg skal slette de eks. Kmag - skjerførstørring. så ble det bare dobbelt opp av den. Hvordan slette?
atlef Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det er bedre å bruke Synapatic til dette. System menyen - Administrasjon - Synaptic..... atlef.
haagen Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 (endret) Det er bedre å bruke Synapatic til dette. System menyen - Administrasjon - Synaptic..... atlef. Kjører kubuntu så måtte instaler dette, det programmet var mye bedre takker. Endret 17. mai 2008 av haagen
jonnor Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 I Kubuntu kunne du brukt Adept, som er et tilsvarende program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå