Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tanker rundt Engelsk eksamen 2008 - Time


Anbefalte innlegg

du skal ha med alle kilder du har brukt. alt som står i teksten skal du oppgi hvor du har fått innformasjonen fra. For det er ikke du som fant ut at det er 24 timer i døgnet?

 

ok, det høres kanskje litt overdrevent ut.. men i utgangspunktet skal man oppgi kilder så leseren kan finne frem til akkuratt der du fant innformasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man trenger bare kilder hvis man har brukt fakta fra noe annet sted, noe jeg hadde big time.

 

Kan bli tatt for fusk

 

 

Sensorveiledningen som ble lagt ut idag var virkelig forvirrende, det står masse rart om kilder over alt:/

bruken av kilder er mye strengere i år enn tidligere..

Lenke til kommentar

Skrev oppgave 3B her, fant ut at jeg hadde brukt en tittel som er anvnet på et band. "A bullet for my Valentine" kalte jeg den og det var da navnet til et band, noe jeg ikke tenkte over da jeg skrev teksten. Jaja får håpe sensoren ikke hører på musikk fra det bandet.

Lenke til kommentar

Alle tekstene blir kjørt igjennom et program kalt forus(eller at de blir sendt til forus, et sted, usikker) som kjører stilen opp i mot alt som ligger på hele internett, slik at de får opp hvor mye av det du har skrevet som er prikk likt det som ligger på nettet. På den måten finner de ut om du har kopiert noe.

Læreren min sa i hvert fall noe slikt.

Lenke til kommentar
Faen i helvete, glemte kilder :(

 

Og jeg skrev artikkel...

:S det kan bli trekk :/

 

Det skulle jo en av vaktene minnet deg på før du leverte den inn da... En av våre vakter sa til meg: er du sikker på at du er ferdig? Har du med forskjellige kilder og slikt?

Det er dem pliktet til å spørre om før du leverer.

Lenke til kommentar

The Oroborus and the Phoenix

 

Min englesk eksamen :)

 

Latterlig enkelt når vi får bruke alt untatt kommunikasjon...

Her er tingene jeg brukte under eksamen helt lovlig.

 

Elektronisk ordbok (clue)

Notat ark

Inspirasjon på engelsk

Gamle stiler rettet

Grammatikregler

Grammatikkbok

 

Får da håpe på 6er nå da....

Ikke copy paste stilen inn her siden

man kan tro at jeg har kopiert stilen min

herfra...

 

Tilbakemeldinger er toppers.

Får dere andre noe fri etter eksamen ?

Lenke til kommentar
Alle tekstene blir kjørt igjennom et program kalt forus(eller at de blir sendt til forus, et sted, usikker) som kjører stilen opp i mot alt som ligger på hele internett, slik at de får opp hvor mye av det du har skrevet som er prikk likt det som ligger på nettet. På den måten finner de ut om du har kopiert noe.

Læreren min sa i hvert fall noe slikt.

 

JA, jeg såg ditta programmet på TV2. Var nokke om at nokken juss studenter hadde juksa :p

Lenke til kommentar
Alle tekstene blir kjørt igjennom et program kalt forus(eller at de blir sendt til forus, et sted, usikker) som kjører stilen opp i mot alt som ligger på hele internett, slik at de får opp hvor mye av det du har skrevet som er prikk likt det som ligger på nettet. På den måten finner de ut om du har kopiert noe.

Læreren min sa i hvert fall noe slikt.

 

JA, jeg såg ditta programmet på TV2. Var nokke om at nokken juss studenter hadde juksa :p

 

Hvis de sjekker stilen min så går det ikke helt topp på task 1 :whistle: Brukte noe av det som stod her tidligere. Men det må bli et sinnssykt arbeid å sjekke alle stilen som er skrivd ?

Lenke til kommentar

Skrev 8 sider inkl forside og kilde side.

Tror og håper det gikk bra.

Min historie var noe om at noen folk hadde reist tilbake i tid for å drepe Einstein (han hjalp de allierte å vinne krigen) og derfor måtte helten dra til samme tid å redde Albert.

Dette er også den samme historien som i Red Alert 3 der Soviet må dra tilbake til Einsteins tid drepe han og du må beskytte han. LOL

Lenke til kommentar
Alle tekstene blir kjørt igjennom et program kalt forus(eller at de blir sendt til forus, et sted, usikker) som kjører stilen opp i mot alt som ligger på hele internett, slik at de får opp hvor mye av det du har skrevet som er prikk likt det som ligger på nettet. På den måten finner de ut om du har kopiert noe.

Læreren min sa i hvert fall noe slikt.

 

JA, jeg såg ditta programmet på TV2. Var nokke om at nokken juss studenter hadde juksa :p

 

Hvis de sjekker stilen min så går det ikke helt topp på task 1 :whistle: Brukte noe av det som stod her tidligere. Men det må bli et sinnssykt arbeid å sjekke alle stilen som er skrivd ?

Skulle ikke ta så lang tid ifølge læreren min. Han sa at hvis han sendte alle stilene(tror han mente stilene til alle på vår skole) så ville han få dem tilbake, ferdig sjekket, i løpet av en halv time.

Endret av DTR_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...