Gå til innhold

anbefalt gratis mmorpg spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

URL fjernet!!

-Utforsk en fullt utviklet verden, fylt av monster, oppdrag og skjeldene ting!

-Velg en klasse og bygg opp din unike karakter. Få erfaring med å drepe fiender og spillere.

-Gå opp nivåer og lær deg spesial-angrep å ny magi som hjelper deg når du skal kjempe.

-Bli med på et lag, og overvinn store bosser for å finne skjeldene ting.

-Bli venner med folk, og overvinn teritorium.

-Andre ting, inkludert lag mot lag kriger, konkurranser om et trofe, chat, og mye mye mer.

spillet er 100% gratis.

å hvis det er noe du lurer på så bare post her så svarer jeg så fort jeg kan

Endret av Patience
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tha_man Lagt til I dag, 03:18

Hvorfor ikke Entropia Universe som også har real cash økonomi?!

Den der gidde ingen mening i det hele tatt

Skrevet (endret)

er recruit link ja,, man kan også join via www.outwar.com men recruit linken er der så folk havner under mitt navn,, lettere å hjelpe folk når jeg vet hvor dem havner hen :)

Endret av RXx123
Skrevet

Var bare tilfeldigvis innom dette forumet, og herregud, så mange "regelryttere". Dere må ikke være på diskusjon.no for lenge, noen kunne lufte tøy i strid borettslaget regler i mellomtiden! :)

Hvis man oppdager noe moro man vil dele med andre , er vel ikke det noe problem, med mindre man benytter forumet i kommersielt øyemed.

Å reklamere for et spill med real cash økonomi er forøvrig værre, da kan man risikere å medvirke til ulovlige nettspill, noe man kan risikere pes for.

Skrevet

Sånn med tanke på at outwar faktisk er nevnt i retningslinjene spesifikt (pnkt. 6 komplett versjon), så synes jeg ikke det er noe problem å nevne det. Så kan trådstarter selvmoderere evt. istedet for å bli irettesatt av en moderator senere... Hjelp til selvhjelp kaller jeg det.

Skrevet
Var bare tilfeldigvis innom dette forumet, og herregud, så mange "regelryttere". Dere må ikke være på diskusjon.no for lenge, noen kunne lufte tøy i strid borettslaget regler i mellomtiden! :)

Hvis man oppdager noe moro man vil dele med andre , er vel ikke det noe problem, med mindre man benytter forumet i kommersielt øyemed.

Å reklamere for et spill med real cash økonomi er forøvrig værre, da kan man risikere å medvirke til ulovlige nettspill, noe man kan risikere pes for.

Vi er her for å gjøre din hverdag bedre. Vi rapporterer ulovlige poster så moderator blir oppmerksom. Så DU slipper å gjøre det.

Skrevet (endret)

Er voldsomt mange gratis mmorpg spill ute. Anbefaler at dere tar en titt på denne siden. Er en lang liste med diverse gratis mmorpg.

Endret av _LarZen_
Skrevet
-Utforsk en fullt utviklet verden, fylt av monster, oppdrag og skjeldene ting!

Hva betyr egentlig dette? det er jo strengt tatt ikke noe å utforske.. Er jo bare en webside 0.o

Skrevet

vet ikke helt om jeg skjønte hva dere mente men outwar er 100% gratis hvis man vil det,, å jeg råder gjerne til at man ikke kjøper såkalte points,, der er bortkasta når man kan tjene opp uten å betale noe,,

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...