Torshavn Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hei Dette er sikkert et velkjent problem, men likevel føler jeg for å spørre; hvordan bør jeg gå fram for å få iPhone på den beste, billigste og sikreste måten? Jeg har vært innom applestore.com, men der står det at jeg ved kjøp av iPhone vil måtte binde meg opp til et abonnement, hvilket jeg ikke er særlig interessert i. Er det noen måter å omgå dette problemet på? Og hvor vil evnt. få den beste prisen og det tryggeste tilbudet?
tunam85 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) du får ikke iphone hos applestore.com lenger.du må på finn http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13166575 eller ebay Endret 15. mai 2008 av tunam85
Torshavn Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 ok. Hva vil være en fornuftig pris i så måte? Og vil jeg måtte betale abonnementsavgift, jfr. denne artikkelen?
josh909 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg foreslår at trådstarter tar en titt i en av de MILLIONER lignende tråder om emnet.
Torshavn Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 trådstarter har allerede tatt en titt i de MILLIONER av liknende tråder, men ikke funnet svar på siste spørsmål.
ole_marius Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 kjøp deg heller an annen telefon, iphone er ikke akkurat det beste du får fra pengene, men mener jeg har hørt at du kan kjøpe det fra england som ikke er låst, er ikke sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå