Schjellin Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Schjellin, kom med et argument i stedet. Har du egentlig noe særlig erfaring med pvp i bg's ? Jeg ser fint lite annet enn gankefester. Ally ti-manner en enkelt horde. Hva pokker er pvp med det ? Er det noe som gjør en varm noe sted på kroppen ved å drive å få et kill på den måten ? Selv etter endringen i bg's så mener jeg bestemt at bg's er mer pve enn pvp. Når folk presterer å argumentere for at det er pvp fordi det heter battlegrounds blir det rett og slett pinlig og ikke minst historieløst. Greit nok at AV er mer som pve. Men det går ann og ta folk 1v1 overalt..
kafan Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Har du sett det ? Joda, det meste går an, men synes du virkelig det foregår mye kvalitetspvp i bg's ? Og mener du virkelig at de øvrige bg'ene er mer pvp enn AV ? Endret 16. mai 2008 av kafan
Schjellin Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Har du sett det ? Joda, det meste går an, men synes du virkelig det foregår mye kvalitetspvp i bg's ?Og mener du virkelig at de øvrige bg'ene er mer pvp enn AV ? Kvalitetspvp. Nei da finner jeg meg heller en random godt geare person utenfor IF. Jeg synes selv det er best å gjøre pvp i AV..
kafan Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Vel, jeg har ikke sett pvp i AV. Jeg kaller det ikke pvp når det er 14 mot 1. De som skriker høyest i AV om at dette er pvp og derfor er det riktig å henge på midten er typen som aldri går og fighter i bunkere for å recappe, akkurat som om en fight der ikke er det samme som ute på midten. Jeg antar de har opplevd å dø inne i bunkere og gitt det opp og det får meg til å mene at disse pvp'erne egentlig er de største pysene i gamet.
Christeven Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Vel, jeg har ikke sett pvp i AV. Jeg kaller det ikke pvp når det er 14 mot 1. De som skriker høyest i AV om at dette er pvp og derfor er det riktig å henge på midten er typen som aldri går og fighter i bunkere for å recappe, akkurat som om en fight der ikke er det samme som ute på midten. Jeg antar de har opplevd å dø inne i bunkere og gitt det opp og det får meg til å mene at disse pvp'erne egentlig er de største pysene i gamet. da har ikke du spilt mye AV om du aldri har opplevd gode 1v1, 5v5 etc møter. for det skjer endel. Btw, hvordan er det mulig å kalle wsg og AB PvE? det er bare tullete å si.
kafan Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har spilt siden release, gjort såpass mye av bg's at jeg igrunn er rimelig lei dem alle. Men med nye og gamle karakterer så må man av og til innom og personlig vil jeg helst at det da skal være effektivt. Hva er det med wsg og ab som gjør at det er pvp da ? I et diskusjonsforum er det passende å si hvorfor du er uenig og argumentere for synet ditt. Å begrense deg til å fastslå at en annens syn er tullete er, ja nettopp, tullete. WSG går ut på å frakte et flag fra a til b. Flaggbærer trenger oftest litt healing, men det er ikke nødvendig å ta ut motstanderne. Holder ofte og er ofte bedre å bruke de ulike klassenes muligheter til å sinke dem. AB er ironisk nok den bg hvor kanskje minst fighting skjer på midten og hvor midten faktisk er en vesentlig part for å vinne. Utover det er det snakk om å rapportere tidlig og forflytte seg raskt. Fikser man det bra kan det faktisk hende motstanderen snur istedet for å angripe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå