Gå til innhold

Verdt å vente på ny Iphone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de ikke har noen særlige oppdateringer bortsett fra 3G, så er det ikke verdt å vente.

og hvor mye minne trenger du egentlig? tror jeg har ca 14GB ledig på min iphone :p

Skrevet
Hvis de ikke har noen særlige oppdateringer bortsett fra 3G, så er det ikke verdt å vente.

og hvor mye minne trenger du egentlig? tror jeg har ca 14GB ledig på min iphone :p

Joda, det er verdt å vente på 3G. Er mange applikasjoner som trenger 3G dersom man skal benytte dem uten å ha WIFI-dekning. Orb Live er kanskje det beste eksempelet.

Skrevet
Forresten, når kommer den?

Den blir presentert i Juni, og kommer i butikk i Q3.

Mindre tynnere, 3G og annet kamera, mer minne.

Sikker på at den blir tynnere? hørte det motsatte med årsak i gps, men er ikke spesielt oppdatert på iphone.

Skrevet
Jeg vil kun ha 8 tror jeg.

Den kommer neppe i 8 GB.. eller; man vet jo aldri. Uansett -- ja, det er verd å vente. Det er tross alt bare snakk om tre uker.

Skrevet
Forresten, når kommer den?

Den blir presentert i Juni, og kommer i butikk i Q3.

Mindre tynnere, 3G og annet kamera, mer minne.

Sikker på at den blir tynnere? hørte det motsatte med årsak i gps, men er ikke spesielt oppdatert på iphone.

mindre tynnere betyr vel tykkere? :p eller er det bare en komma-feil

Skrevet

Den kommer neppe i 8 GB.. eller; man vet jo aldri. Uansett -- ja, det er verd å vente. Det er tross alt bare snakk om tre uker.

3 uker? Hvilken dato?

Skrevet

det er og mye som tyder på at den kommer med gps, siden AT&T har jo nylig lansert noe nytt gps system til telefoner, blandt annet en motorola telefon.

og sider de er så tette samarbeidspartnere og satser på google maps så vill nok de hive seg på dette

Skrevet

3 uker? Hvilken dato?

det er ikke satt noen dato ennå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...