Gå til innhold

AoC: Early access er begrenset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EA er ikke begrenset, de tok bort lvl 20 cappen. Er bare å kjøre på!

See you out there!

 

Du kan jo lese hva posten egentlig handler om.. EA er begrenset på antall personer som kommer inn. Men folk på forumet rapporterer nå at de har klart å kjøpe EA den siste timen, så er enda håp.

Lenke til kommentar
Nei, du har jo selv sagt at du har fått early access.

 

For å dobbelsjekke; gå inn på https://register.ageofconan.com/account -> logg inn -> hvis dette står når du logger inn så er du med;

Welcome to the Age of Conan Early Access Program!

 

You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive.

 

..jepp, jeg spør bare om igjen for å få oppmerksomhet :p

Har endel i klassen som må få kjøpt seg dette, det er vel ikke for seint nå?

Lenke til kommentar
Er bare å smøre seg med tålmodighet i 6 dager ekstra.. Det klarer dere!

 

Klarer, ja. Gidder, nei!

 

Jeg er selv forhandler og fikk aldri beskjed om at det var begrenset med prerelease. Vi fikk en SVÆR bunke med koder, alikevel får jeg nå tydeligvis ikke vært med på prerelease. Av mangel på kommunikasjon velger jeg derfor å avstå fra dette spillet. Blizzard tar gjerne mine penger, og jeg har aldri hatt problemer med f.eks. å logge på forumene der (noe jeg har med AoC, både beta og "fullutgave"...).

Lenke til kommentar
Er bare å smøre seg med tålmodighet i 6 dager ekstra.. Det klarer dere!

 

Klarer, ja. Gidder, nei!

 

Jeg er selv forhandler og fikk aldri beskjed om at det var begrenset med prerelease. Vi fikk en SVÆR bunke med koder, alikevel får jeg nå tydeligvis ikke vært med på prerelease. Av mangel på kommunikasjon velger jeg derfor å avstå fra dette spillet. Blizzard tar gjerne mine penger, og jeg har aldri hatt problemer med f.eks. å logge på forumene der (noe jeg har med AoC, både beta og "fullutgave"...).

 

Bai.

Lenke til kommentar
Er bare å smøre seg med tålmodighet i 6 dager ekstra.. Det klarer dere!

 

Klarer, ja. Gidder, nei!

 

Jeg er selv forhandler og fikk aldri beskjed om at det var begrenset med prerelease. Vi fikk en SVÆR bunke med koder, alikevel får jeg nå tydeligvis ikke vært med på prerelease. Av mangel på kommunikasjon velger jeg derfor å avstå fra dette spillet. Blizzard tar gjerne mine penger, og jeg har aldri hatt problemer med f.eks. å logge på forumene der (noe jeg har med AoC, både beta og "fullutgave"...).

Kan vi få et bilde av denne bunken med pre-order-koder? :) Har en liten mistanke om at det står noe om limited access eller noe på bånn som visse forhandlere ikke har lest ^^

Lenke til kommentar
EA er ikke begrenset, de tok bort lvl 20 cappen. Er bare å kjøre på!

See you out there!

 

Du kan jo lese hva posten egentlig handler om.. EA er begrenset på antall personer som kommer inn. Men folk på forumet rapporterer nå at de har klart å kjøpe EA den siste timen, så er enda håp.

 

Kan sverge på at det var noen som nevnte lvl 20 cap på den forrige siden, enten har jeg blitt ordblind eller så ble det editert bort. At EA i seg selv er begrenset i tilgang, er jeg som resten av tråden klar over. Uansett, kan bøte på feilen min og si at det var flere i guilden min som fikk kjøpt EA selv etter at det "offisielt" var utsolgt til langt utpå kvelden. Siste jeg hørte som fikk kjøpt var rundt 20.00 norsk tid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Klarer, ja. Gidder, nei!

 

Jeg er selv forhandler og fikk aldri beskjed om at det var begrenset med prerelease. Vi fikk en SVÆR bunke med koder, alikevel får jeg nå tydeligvis ikke vært med på prerelease. Av mangel på kommunikasjon velger jeg derfor å avstå fra dette spillet. Blizzard tar gjerne mine penger, og jeg har aldri hatt problemer med f.eks. å logge på forumene der (noe jeg har med AoC, både beta og "fullutgave"...).

 

Hør hør. Har selv set pre-order kortene, og det står Limited Space, eller noe slikt, helt nederst. Hvert fall på de jeg har sett. Mulig det finnes forskjellige kort.

 

http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpg - se nederst.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hør hør. Har selv set pre-roder kortene, og det står Limited Space, eller noe slikt, helt nederst. Hvert fall på de jeg har sett. Mulig det finnes forskjellige kort.

 

http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpg - se nederst.

 

Finnes forskjellige kort. Men den andre typen står det at du må på nett for å finne info angående EA <-- på nettet står det limited space.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Helve***! Jeg skulle fikse det for kompis idag så vi kunne game det sammen, og her kommer bomben midt i fjeset. Helt latterlig. Det er rett og slett å bli lurt når man ikke fikk vite at det var begrenset, uansett hvor sent man registrerte seg.

Uff, jeg hadde vel i alle fall registrert meg tidligere denne uka. Jeg er prepped. :)

Lenke til kommentar

"Ånei... dette gidder jeg ikke mer, herreguuud! Blizzard tar iallefall mot pengene mine. Funcom er dust"..

 

Yeah.. right. Dette kallar eg tomme truslar. Men eg håpar verkeleg alle dei som "truar" med å ikkje spele AoC verkeleg meinar det. Di mindre idiotar treff eg i Hyboria.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...