Gå til innhold

Simmen min (sims2) har blit helt blå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:cry:

Når jeg spilte for 30 minutter siden, så drev jeg og bydge på huset. så plutselig så jeg på simmen min og den var helt blå a aniskte, det ser ut som en lampe som lyser blått, det er ingen ansikts .. ting. som f.eks. nese osv. bare helt blått ikke noe annet.

HVORDAN FÅR JEG DETTE BORT?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, men vis jeg re-installere spiller forsvinner vell saven? og sånt? desutten har jeg nesten alle tillegspakkene så hvordan skal jeg starte da?

Kan ta backup av save fila. Hvis du har alle tilleggs pakkene blir det verre ja siden det tar en evighet å innstalere (har gjort det for min lillesøster).

Skrevet

JEG LØSTE PROBLEMET!:D

Jeg bare endret utsende så ble jeg normal igjen:D

Det kan sprees rundt, kjøp en "sminke" bod (det bordet med speil på)

og da fikksa alt seg:D im a happy guy now!

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

:whistle:

No comment.

Hva er galt med at en gutt spille Sims 2? Jeg har selv spilt Sims en god del når jeg var yngre.

No comment

Skrevet
JEG LØSTE PROBLEMET!:D

Jeg bare endret utsende så ble jeg normal igjen:D

Det kan sprees rundt, kjøp en "sminke" bod (det bordet med speil på)

Jeg ville nå heller ha tippet at simmen din led av oksygenmangel men.

Skrevet

:whistle:

No comment.

Hva er galt med at en gutt spille Sims 2? Jeg har selv spilt Sims en god del når jeg var yngre.

No comment

Spilte mye The Sims før jeg og, men gikk etterhvert lei : )

Skrevet (endret)
[quote

Spilte mye The Sims før jeg og, men gikk etterhvert lei : )

No comment.

edit: The sims er.... i mine øyne et jentespill.

Endret av Bjohansen
Skrevet

"Jente spill", herregud. Snart sier du at FPS er "gutte spill" da? Selv har jeg sett mangen jenter som spiller FPS og gutter som spiller Sims2.

Jeg kan fint innrømme at jeg har spilt Sims og Sim2. Var et temmelig fasinerande spill da Sims kom ut. Jeg husker at mangen av mine spill kamerater var veldig spent på spillet.

Alle har sine egen smak på ting her i verden, det er det som gjør den så fasinerande. Jo snarere du forstår det og akksepterer at folk er forskjellige jo bedre.

(PS Jeg spiller på Sim2 av og til jeg. Er kjekt å bygge hus og kjøpe stash til den. Selv synes jeg det er morsomt å få alle i nabolaget til å hate meg. :!: )

Skrevet
"Jente spill", herregud. Snart sier du at FPS er "gutte spill" da? Selv har jeg sett mangen jenter som spiller FPS og gutter som spiller Sims2.

Jeg kan fint innrømme at jeg har spilt Sims og Sim2. Var et temmelig fasinerande spill da Sims kom ut. Jeg husker at mangen av mine spill kamerater var veldig spent på spillet.

Alle har sine egen smak på ting her i verden, det er det som gjør den så fasinerande. Jo snarere du forstår det og akksepterer at folk er forskjellige jo bedre.

(PS Jeg spiller på Sim2 av og til jeg. Er kjekt å bygge hus og kjøpe stash til den. Selv synes jeg det er morsomt å få alle i nabolaget til å hate meg. :!: )

Helt enig: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...