Gå til innhold

[Løst]....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farger er det alltid masse av på sommerenm, men kanskje litt mer "retro-farger" i år enn tidligere. Blomster håper jeg overhode ikke jeg ser mye av ;)

 

Når det kommer til merker/designere/motehus så er det veldig opp til stilen din og kroppsbygningen din. Men merker jeg liker som ligger greit prismessig viss du skal bygge opp en hel sommergarderobe er RL, ToS, Fillipa K, Acne, April 77, Lyle&Scott etc.

 

Ang. frisyre, hold det kort, enkelt og greit.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Det første du burde gjøre er og si hvilken stil du har, evt hvilke sommerhobbyer. Det er ikke vits i og ta på seg klær bare fordi det er siste mote. Det ender bare opp med at det ser unaturlig ut på deg, uansett passform og stil. Man må føle seg vel i klærne :)

Lenke til kommentar

Men ellers noen få stikkord om sommermoten:

Loafers, plimsoles, seilersko, enkle sneakers, chinos, løsere jeans enn tidligere, button-down skjorter, litt kinakrager, ikke like tynne slips som i fjord (men overhode ikke breie), runde solbriller og belive it or not, fargede sokker (dog ikke skrikende farger, men enkle farger som marineblå, brune, etc.)

Lenke til kommentar

Tror det er in med safaristil i sommer. Mye trematerialer, solhatter og lærsandaler - vesker. Farger er grønt, gult, blått og oransj. Hårfrisyrer er gjerne kort og halvlangt for menn , rufsete men ikke piggete, og skulderlangt, stritt hår for kvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...