Gå til innhold

Disse skal på Conan-fest (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg nesten sikker på at de mener tirsdag den 20.

 

Har en liten mistanke om at det muligens er 20. ja, men får vente å se om vi får høre noe fra funcom i løpet av morgendagen. Litt rart å ha releaseparty 10 dager før utgivelsen...

Lenke til kommentar
Dette var nok noe av det tristeste som kunne skje meg, her vinner jeg men glemte å lese alt sammen og fikk ikke med meg att det er 21 års grense og da jeg er 18 år så måtte jeg si ifra meg billetten :cry:, så nå er det en annen som blir veldig heldig da.

Glemte å lese aldersgrensen jeg også. Nå er jeg bare 16 da og bor i Tromsø (lang unna) :p .

Lenke til kommentar

Ja, jeg var jo en av de heldige da. :) Fikk bare tid til å gå på hoveddelen mellom kl. 20-22, og det var moro å være med på det, dog ikke så storslagent som jeg forutså.

 

Det ble servert gratis mat og så mye drikke vi ønsket (!), mens Conan selv satt på sin trone og drakk med. Hele festen foregikk i en leir med barbarer som vandret rundt, så man fikk en følelse av å være i spillverdenen. :) Det var konsert med spillsoundtracket mens vi spiste, og det hele ble avsluttet med en bitteliten battle som inkluderte kavaleri.

 

Tok noen bilder og filmer, men regner med at gamer.no kommer med noe av bedre kvalitet der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...