Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg sa til sjefen på jobben at jeg tar en 3-dagers når conan kommer - han likte ikke den spøken . Uansett ! ; Har kjøpt inn 3 kasser øl , 1 Liter Cognac , 2 pakker Ibux, 4 pakker popcorn , 6 ostepaier og litt saft Til helgen .
Konamixx Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Du vet du slipper å drikke deg amøbe hjemme i din egen stue for å delta i drunken brawls? By the way. Litt av en shoppingliste. For noen kombinasjoner.
AtleBer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Blir bare kjøpt in snus her, kanskje noen batery så blir det sikkert noe rester av litt av hvert etter 17. mai feiringa i gården.
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Du vet du slipper å drikke deg amøbe hjemme i din egen stue for å delta i drunken brawls? By the way. Litt av en shoppingliste. For noen kombinasjoner. Hehe ! Men RELEASE AV ET NORSKT MMO ! Er dere egentlig klart hvor stort dette er ? Også på nasjonal dagen !!!! HEIA NORGE OG FUNCOM !!!
-Mr.T- Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Du vet du slipper å drikke deg amøbe hjemme i din egen stue for å delta i drunken brawls? By the way. Litt av en shoppingliste. For noen kombinasjoner. Hehe ! Men RELEASE AV ET NORSKT MMO ! Er dere egentlig klart hvor stort dette er ? Også på nasjonal dagen !!!! HEIA NORGE OG FUNCOM !!! FunCom har da gitt ut et MMORPG før ... Anarchy-Online. Men det er vel uansett stort at et Norsk selskap har laget et Conan MMORPG! Edit. Jeg gleder meg en god del, men det irriterer meg at jeg var for sein med å forhåndsbestille sånn at jeg ikke får gratis Mount Endret 15. mai 2008 av -Mr.T-
jvik Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg sa til sjefen på jobben at jeg tar en 3-dagers når conan kommer - han likte ikke den spøken .Uansett ! ; Har kjøpt inn 3 kasser øl , 1 Liter Cognac , 2 pakker Ibux, 4 pakker popcorn , 6 ostepaier og litt saft smile.gif Til helgen . Haha for en liste! Cognac, øl og ibux! :!:
Endrogaz Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Gleder meg som en unge på julaften. Eneste problemet. Vist jeg kommer opp i engelsk i eksamen så har jeg et problem. Engelsk eksamen:23 mai. AoC 23 mai. Klarer sikkert ikke og konse fordi jeg tenker på AoC. @ MR T: Du kan da forhåndsbestille på gamezone.no. De har forsatt den mammutpakken. Endret 15. mai 2008 av Tashii^^
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 det tenkte jeg faktisk ikke på, xD Vi taper aldri! Pfff, you wish. Skal selv på handletur i morra, blir nok ikke den billigste ...
WyZarD Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) |__________________________________________________________| Så mye gleder jeg meg. Endret 15. mai 2008 av WyZarD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå