Codeboss Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hvor mye gleder dere til at AoC kommer? Jeg gleder meg så mye at jeg nesten kaster opp!
Heart Break Kid Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Joda, det blir vel bra. Men om du nesten kaster opp pga du gleder til et spill bør du søke hjelp ...
Bojangle Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 litt sommerfugler i magen må vel være lov! jeg gleder meg hvertfall utrolig mye!
CombatPsycho Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Joda, det blir vel bra.Men om du nesten kaster opp pga du gleder til et spill bør du søke hjelp ... Alvor så mye sånt som blir slengt over forumet for tiden da. Gleder han seg virkelig så mye over et spill, så bør du la han gjøre det. Handler litt om interesser her. Mind your own business. Selv tenker jeg ikke så alt for mye på det. Blir så klart ganske tøft å få prøve AoC, men sitter ikke akkurat å teller ned hver time til det kommer ut nei^^
arlion Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 hver time? her telles sekunder! kan vel si at jeg gleder meg, men tar det rolig..ish, når serverne er oppe der i mot blir det nok annerledes hehe
psyches Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gleder meg så mye at jeg nettopp ringte hjem til Gaute Godager, som bor rett nede i veien. Men var nok bare kona som svarte gitt!
Mariusq Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Prøver desperat å få tiden til å gå, har installert blandt annet annet Morrowind og andre gamle spill Men ingenting duger.
AtleBer Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gleder meg så mye at jeg nettopp ringte hjem til Gaute Godager, som bor rett nede i veien. Men var nok bare kona som svarte gitt! Godager er det han produsenten med tale feil? Gleder meg sykt her! Har så lyst til å komme igang med levlinga. Btw..jeg så den komentaren oppe her. Når en sier han gleder seg så mye at han kaster opp...det er jo bare noe enn sier Trenger ikke komme med spydige kommentaren, er jo ikke noe hyggelig i det hele tat. Vis du syntes det er noe vits i det så er det du som trenger hjelp
4MB Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Merker det begynner å klø i fingrene nå, ja Er faen ikke lenge igjen nå!
Timeo Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Gleder meg ganske mye, men ikke like mye som før jeg kom inn i open beta, nå vet jeg ganske bra hva som kommer så har ikke lenger den der "klarer ikke vente lenger"-følelsen, men bare ser frem til å spille på alvor. Blir nok mange koselige kvelder
OscarWoHA Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gleder meg så mye at jeg vurderer å kjøpe en hest som jeg kan bruke som irl-mount.
Heart Break Kid Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Vis du syntes det er noe vits i det så er det du som trenger hjelp Ok.
omglolwtfisthis Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gleder meg så mye at jeg vurderer å kjøpe en hest som jeg kan bruke som irl-mount. ROFL lolla irl : > *Cheer*
xTigerx Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 så mye | -------------------------------------------- |
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Nå er egentlig gleden gått over til nervøsitet. Har hyllet dette spillet ovenfor venner (som nå skal begynne med AoC) og lovt en del. Betaen var litt nedtur så nå håper jeg Funcom får en del medvind nå i begynnelsen. Jeg husker godt problemene med AO. Spillet kunne trengt en drøy måneds utsettelse (tenker da ikke bare på ytelsen) Spiller er nok utrolig bra til høst/jul.
Tmz Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Tenker ikke så mye over det, hadde tenkt til å starte med age of conan for ganske lenge siden, men tror jeg bare venter å ser ann litt nå. Tror ikke jeg kjøper det før et par måneder ihvertfall.
haffi Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Tenker ikke over det mer, tenker bare på å få delene til PC-en min så jeg kan spille aoc med en gang jeg får CD-en! og på det nye kameraet mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå