Gå til innhold

Amentio rett til angrerett


Anbefalte innlegg

Skal prøve å få tak i amentio i morgen, men regner med at det ordner seg. Men hander ikke der igjen for å si det slik. Er ikke for mye å kreve at noen tar telefonen.

 

Lykke til. Selv venter jeg fremdeles på at sjefen for Amentio skal ringe meg, som han lovet. Er vel ca fire måneder siden nå, så kanskje til vinteren en gang....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal prøve å få tak i amentio i morgen, men regner med at det ordner seg. Men hander ikke der igjen for å si det slik. Er ikke for mye å kreve at noen tar telefonen.

 

Lykke til. Selv venter jeg fremdeles på at sjefen for Amentio skal ringe meg, som han lovet. Er vel ca fire måneder siden nå, så kanskje til vinteren en gang....

 

hehe, håper det går bedre med meg da :S man kan jo håpe.

 

kjett med så useriøse greier at man nesten må ty til anmeldelse eller forbrukerrådet bare for å få tak i dem.

Lenke til kommentar

det er jo bare å gå til amentio.no, logge inn å velge retur..

de ser jo hvilken dato forespørselen er registrert på, når den blir benahdlet er jo noe annet.

 

sikkert det de sier om du prøver å ringe de også; "gå til amentio.no og velg retur osv".. har hatt en retur til de siste 9 månedene. kjøpte 20stk nettkort som ikke hadde low-profile brakett, de sto vell en måneds tid eller to ca på kontoret mitt før jeg gadd å sende de i retur. ikke angrefrist, men fikk sendt de inn likevell. bedriftkunde dog.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte også uten hell å kommer i kontakt med amentio, etter problemer med varer kjøpt der. Det var vanskelig, faktisk helt umulig. Men, så fant jeg ut en genial måte å bli kontaktet av:

 

Skriv simpelthen inn din negative erfaring her på hw.no, og gi de en dårlig karakter! Da ringer de deg opp med en gang; det skjedde meg... Rævva butikk som lever av ratingen på hw.no - de/han som driver sjappa følger med der ja.

 

Jeje.

Lenke til kommentar
Jeg forsøkte også uten hell å kommer i kontakt med amentio, etter problemer med varer kjøpt der. Det var vanskelig, faktisk helt umulig. Men, så fant jeg ut en genial måte å bli kontaktet av:

 

Skriv simpelthen inn din negative erfaring her på hw.no, og gi de en dårlig karakter! Da ringer de deg opp med en gang; det skjedde meg... Rævva butikk som lever av ratingen på hw.no - de/han som driver sjappa følger med der ja.

 

Jeje.

 

Rating her kommer jeg! amentio, watch out!

 

cheesy!

Lenke til kommentar

de har jo gått opp fra 5 til 18 ansatte eller neo slikt siste månedene..

 

jeg er vertfall strålende fornøyd med amentio! handler alt eller vertfall det meste der. eneste som kan være litt kjip et at to forskjellige distributører har samme varen og priser de vidt forskjellig..

Lenke til kommentar
de har jo gått opp fra 5 til 18 ansatte eller neo slikt siste månedene..

 

jeg er vertfall strålende fornøyd med amentio! handler alt eller vertfall det meste der. eneste som kan være litt kjip et at to forskjellige distributører har samme varen og priser de vidt forskjellig..

Trodde de for kort tid siden sa at de skulle ordnet opp i dette. Var en artikkel om det her på HW.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Vel damer og herrer, da trur jeg problemet er løst!

 

Nye kortet funker perfekt og alt er bare bra. Eneste er at amentio ikke har tatt kontakt etter at jeg sendte det inn, men det vil de nok. Glemte også og sende med driverne :p så det må etter sendes. Alt i alt, jeg trur det funker og takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert det er fikset likevel... Mottok en ny mail med en ny adresse til trondheim, men jeg har jo allerede sendt det til den første adressen de sendte... huff. Enda en ting er jeg klarte og glemme igjen driveren på datarommet...

 

Fillern...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...