Jajakanskjedet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 ok takk da alle sammen selv om diskusjonen ble lidt heftig... og jeg tar ikke internett så alvorlig... men jeg reagerer når noen prøver å lære meg å surfe på nettet! si meg en ting... har jeg bilde? ser det ikke selv.. og sisst men ikke minst... viss ingen av dere ser det so heiter eg kennet94 ikke kenneth94. dvs jeg heter kennet
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Nei, du har ikke bilde.. Om du hadde hatt det hadde du også sett det selv.. Men fikk du til å spille multiplayer da?
Jajakanskjedet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 når jeg prøver å laste det ned, virker det som om det koster penger... gjør det? men klikk på kennet94. da er det bilde av en dinosaur... hvordan får jeg den til bilde forran tekstane eg skrive?
Vrengtpolvott Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Du må legge til bildet ditt som avatar, det gjør du inne på kontrollpanelet. Bildet ditt er forresten for stort til å være avatar, det kan max være 80x80 pixler, så du må finne et nytt eller skalere det
Jajakanskjedet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 når jeg prøver å laste ned ghost recon, virker det som om det koster penger... gjør det?
krognar Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Kennet, det skal ikke koste noe å laste ned en oppdatering til GRAW2. Slik jeg har forstått de foregående postene er 1.05 den nyeste oppdateringen til Ghost Recon AW2 og jeg har funnet en annen link enn fileplanet. Som tidligere sagt, last ned en .exe-fil, kjør den som et vanlig program, spill. link: http://patches.ubi.com/ghost_recon_advance....00_to_1.05.exe
Jajakanskjedet Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 tusen takk for at du sendte meg en so enkel link... jeg kan ikke sjekke om den virker før om ca 14 dager, jeg skal på ferie. snakkes. dere hører sikkert fra meg senere
Jajakanskjedet Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 tusen takk folkens:) det tok si tid før jeg fikk skrevet dette men heller seint enn aldri jeg må vente til etter konfen for å kjøpe en onkli data som klarer spillet. Men med den infoen jeg fikk så burde det virkelig ikke vere noe problem
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Nei, det burde strnget tatt ikke være ett problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå