Gå til innhold

kan ikke spille multiplayer på ghost recon 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

noen som vet vhordan jeg kan spille multiplayer på ghost recon 2? når jeg kobler til en server står det: download ..... from ubi.com. men hvor på ubi.com? jeg tror dei mener noe om nyere verson av multiplayer eller noe sann...

hjeelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Nyeste patchen I "download section" ?

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

må jeg sitere meg selv?

Nyeste patchen I "download section" ?

Er det uforståelig?

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Ganske sikker på at det er denne.

Og for framtidig bruk, et lynkurs i "google'ing"

1. Trykk på internett explorer knappen to ganger i rask rekefølge for å åpne opp nettleseren.

2. skriv "http://www.google.no" i søkefeltet i toppen av nettleseren.

3. trykk "enter" knappen

4. Skriv så inn det du måtte begjære, i dette tilfellet "Ghost recon advanced warfighter 2 patch" ... ikke tenk på grammatikk og setningsoppbygging da Google automatisk søker etter de mest relevante treffene med disse ordene.

5. Trykk på en av linkene Google nå viser til. Finner du ikke det du leter etter på første forsøk, kan du alltid trykke "tilbake" symbolet oppe til venstre i nettleseren (pil til venstre) og prøve en ny link.

Lykke til, og happy googleing!

...

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

steffengd (og en del andre forumbrukere her for den saks skyld). Hva slags glede får dere av å "latterliggjøre" de som ikke er like "rå" til å surfe på dette internettet som dere selv? Tror du at du er kul når du skriver sånne innlegg? Du driter deg loddrett ut, du vet det?

Alle mennesker er forskjellige, noen er teknisk kyndige andre ikke. Andre kan skrive og lese uten problemer, andre ikke. Jeg sier ikke at dette er tilfelle her, men jeg er lut lei av at dere som sitter 24 timer foran skjermen som føler at dere må kritisere hver enda stakkar som kommer inn og lurer på noe og ikke har de samme "überskillza" dere har. Skjerp dere! Dere er en gjeng med tapere!

Et forum er åpent for alle, og ikke skrem bort folk med dårlig sarkasme og "dissing". Hva med heller å hjelpe folk og heller svelge i seg det faktum at ikke alle har like peil som dere?

Og en ting til, dere jævla forumtroll: Hva er egentlig meningen med et forum om dere bare ber folk om å google ting hele tia? Hadde ikke vært mye liv i dette forumet om vi heller skulle sittet å googlet det vi lurte på enn å diskutere det her?

Skjerp dere!

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Ok, first thing first cunts, hjalp jeg han? Gjorde jeg? Mener ganske bestemt at jeg faktisk fant patchen han lette etter.

Jeg viste han også hvordan han i fremtiden kan klare dette selv...Og alt jeg får igjen er "jævla datanerd" og "forumtroll".

Dårlig sarkasme? Hvor? Jeg prøvde å hjelpe, har ikke "dissa" noen jeg. Mener DU at det er grunnlag nok for å disse noen her? Det gjør ikke jeg, nå, si unskyld til kenneth.

Og en liten endring:

Jeg foretrekker at eventuelle svar legges inn fra Kenneth, og ikke en eller annen online-ridder. Kenneth er stor gutt, han kan passe på seg selv.

Skrevet
tusen takk chrissj! du får virkelig sakt det:) jeg er 100% enig med deg:)

alle kan ikke vere data nerder, som f.eks steffengd!

Skal ikke være datanerd for å klare det der.

For morroskyld lot jeg søskenbarnet mitt på fire år prøve det nå.

Hun klarte det :new_woot:

Og uansett, Han hjalp deg.

Vær glad for at noen i det hele tatt gidder det.

Skrevet (endret)

Uansett om du var ridder i skinnende rustning og lærte gutten og google så finnes det ikke tvil om at det er veldig mange troll på det forumet som skriver akkurat på samme måte som det du skrev i posten din, OG de er sarkastiske. Og om du leser posten din en gang til med et objektivt øye så ser du kanskje at også din post kan virke slik, og derfor ikke så rart både jeg og andre tolker det på den måten og tar deg for et av de trollene. Spesielt punktet hvor du "lærer" han dobbeltklikking gjør at du virker både belærende, nedlatende OG sarkastisk.

Men for å svare på spørsmålene dine:

Dårlig sarkasme: Hvor? Hele posten om oppskriften til googling.

Hjalp du han? Ja, du gjorde det. Men du kunne gjort det på en mer hyggelig måte. Det er jo tydelig at også han oppfattet innlegget ditt på samme måte som meg.

Om jeg mener det er grunnlag for å disse noen her? Nei!? Det har jeg da heller ikke sagt. Men jeg oppfatter det likevel som at du gjør det. Og unnskyld Kenneth.. Unnskyld for at du må utsettes for folk som steffen.

Uansett jeg skrev det jeg skrev fordi jeg måtte ha en liten utblåsning, og det var dessverre denne lille tråden (og deg) det gikk utover denne gang, og beklager virkelig om jeg såret stoltheten din. Og om du ikke takler at andre skriver i den tråden her så tror jeg et forum er feil plass for deg min venn. IMO så er du fortsatt et troll, og intet hadde gjort meg gladere enn at du motbeviste det.

Men nok om det, fikk du spille multiplayer på Ghost Recon 2 etter du fikk installert patchen, Kenneth?

I så tilfelle er vel problem solved, Kenneth kan spille multiplayer, jeg kan ri videre og steffen kan gjøre det han liker å gjøre og en eller annen moderator kan stenge denne tråden før den utvikler seg noe mer.

EDIT: Av en eller annen grunn så kom innlegget tre ganger etter hverandre i samme innlegg.

Endret av Chrissj
Skrevet

Ja men ka f****!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg sa jo for h************** takk for at han hjalp meg!

poenget mitt er at han ikke trenger å vise meg hvordan jeg opner internett, og hvordan jeg søker!

Det er jo derfor det finnest forum for H*******! At folk skal kunne få svar fra folk som allereide veit det. so enn sleppe å leite etter svare! for h*************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Såså, Kenneth! Ro deg ned litt nå da.. Ingen som liker masse utropstegn etter hverandre.. Ikke heng deg noe mer opp i det her.

Funka GRAW2 multiplayer for deg etter du installerte patchen? Kan være kjekt å vite for andre som kan ha eventuelt samme problem som deg.

Skrevet
Uansett om du var ridder i skinnende rustning og lærte gutten og google så finnes det ikke tvil om at det er veldig mange troll på det forumet som skriver akkurat på samme måte som det du skrev i posten din, OG de er sarkastiske. Og om du leser posten din en gang til med et objektivt øye så ser du kanskje at også din post kan virke slik, og derfor ikke så rart både jeg og andre tolker det på den måten og tar deg for et av de trollene. Spesielt punktet hvor du "lærer" han dobbeltklikking gjør at du virker både belærende, nedlatende OG sarkastisk.

Hjalp du han? Ja, du gjorde det. Men du kunne gjort det på en mer hyggelig måte. Det er jo tydelig at også han oppfattet innlegget ditt på samme måte som meg.

Om jeg mener det er grunnlag for å disse noen her? Nei!? Det har jeg da heller ikke sagt. Men jeg oppfatter det likevel som at du gjør det. Og unnskyld Kenneth.. Unnskyld for at du må utsettes for folk som steffen.

Uansett jeg skrev det jeg skrev fordi jeg måtte ha en liten utblåsning, og det var dessverre denne lille tråden (og deg) det gikk utover denne gang, og beklager virkelig om jeg såret stoltheten din. Og om du ikke takler at andre skriver i den tråden her så tror jeg et forum er feil plass for deg min venn. IMO så er du fortsatt et troll, og intet hadde gjort meg gladere enn at du motbeviste det.

Men nok om det, fikk du spille multiplayer på Ghost Recon 2 etter du fikk installert patchen, Kenneth?

I så tilfelle er vel problem solved, Kenneth kan spille multiplayer, jeg kan ri videre og steffen kan gjøre det han liker å gjøre.

I så tilfelle er vel problem solved, Kenneth kan spille multiplayer, jeg kan ri videre og steffen kan gjøre det han liker å gjøre og en eller annen moderator kan stenge denne tråden før den utvikler seg noe mer.

nei jeg forsto ikke helt det med å laste ned hvilken pach. og fikk det ikke til. kan ikke du sjekke om du får det til? og sende meg en direkte link?

Såså, Kenneth! Ro deg ned litt nå da.. Ingen som liker masse utropstegn etter hverandre.. Ikke heng deg noe mer opp i det her.

Funka GRAW2 multiplayer for deg etter du installerte patchen? Kan være kjekt å vite for andre som kan ha eventuelt samme problem som deg.

jeg er ikke sann til vanleg... men jeg hadde grunn til å skrive de ropetegnene

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Så gøy da, internett drama er alltid festelig, spesielt når folk tar det hele så alvorlig , kall ikke meg 24-timers datanerd, når dere tar så alvorlig på nettet som dere gjør, det er motsigende og dumt. :)

Ikke bekymre deg for stoltheten min, det skal mere til for å såre den.

Tilbake ontopic her nå jenter.

Jeg ga deg en link Kenneth, denne linker til en patch (v.1000 - 1.1005 eller noe sånn) det betyr at den er en full patch, og at du ikke trenger de fire tidligere patchene.

Du laster ned patchen, denne er antagelig en "exe." fil, som du åpner, og innstalerer som alle andre programmer.

Hyggelig å være til hjelp :)

Skrevet (endret)

For the record: Jeg tar ikke internettet så alvorlig som du kanskje tror, men jeg ser ikke poenget med forum når vi bare skal kaste oss over folk fordi de ikke kan alt det vi kan. Folk er forskjellige og for enkelte kan det å laste ned en patch å installere det være en utfordring og for andre ikke.

Uansett; Jeg har ikke det spillet og spiller særdeles lite på PC så jeg tror jeg har gjort det jeg kan for å hjelpe deg med dette problemet. Steffen har gitt deg link, jeg har gitt deg link og det skal bare være (som Steffen sier) å installere det så skal det hele løse seg.

Endret av Chrissj
Skrevet (endret)

Nå var vi vel også ferdig med det til du bestemte deg for å ta det opp igjen. Om du leser de siste postene så har ikke Kenneth helt fått det til enda, men jeg har i allefall gitt den hjelpen jeg kan gi. Så får vi vente og se om Kenneth kanskje skriver en linje eller to her om det løste problemet hans :)

Endret av Chrissj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...