Gå til innhold

TES: XD hva vil dere ha i det neste elder scrolls spillet?


Anbefalte innlegg

* Om du blir tatt for å stjele eller noe annet kriminelt kan du bli kastet i fengsel. I utgangspunktet er det realistisk og en morsom detalje, men fordi det ville blitt kjedelig og sitte fire, fem timer i sanntid i et lite rom får du bestandig med det en lockpick for å åpne døren.

 

Er jo bare å bruke senga i cella og gjøre ferdig straffen på et sekund :ermm:

 

Joda, men da kan man risikere å gå ned i noen skills fordi vi ikke har "brukt" dem på en god stund. :)

 

Ja, det er jo sant =]

 

Jeg håper på black marsh eller skyrim. Likte forøvrig oblivion godt selv om det var et dårlig lvl system og lite variasjon i npcene. Det som virkelig gjør spillet genialt etter min mening er at det er så mod vennlig. Hvis du leter litt finner du masse nytt til spillet som gjør det bedre enn de aller fleste andre spill. noen av de som har laget oblivionmods bør virkelig få en mail med jobbtilbud fra bethesda.

 

Se på modden jeg jobber med, Nehrim: At Fates Edge. Det er sikkert den største, mest gjennomførte Total Conversionen til Oblivion noensinne :)

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste et sted at Bethesda har registrert skyrim navnet,mulig det har noe å si?

Jeg håper på High Rock egentlig pga jeg liker Bretons :-)

Men trur det blir skyrim alternativt Summerset Isle(high elves),kan bli kult det og,

Er brukbar "lore" fra begge de stedene :-)

 

Siden ønsker jeg meg en litt bedre editor med det beste fra tescs3 og 4.

Hadde ikke gjort noe om de går tilbake litt mere mot Morrowind i spillbarhet men beholder pareringen og begrensningen av trening fra oblivion.

Lenke til kommentar

Quest marker som man kan velge om man vil ha på eller av. Jeg liker å ha den der, rett og slett fordi jeg synes det blir kjedelig å rote rundt uten å finne det du leter etter, men jeg vet veldig mange ikke liker å ha den da det kan ødelegge rollespill opplevelsen. Men hvis det skal være en mulighet må det være bedre beskrivelse i questene slik at det blir mulig å finne det.

 

Bedre muligheter for å leke snikmorder hadde også vært konge. Likte the dark brotherhood kjempegodt, men savner flere missions og mer åpen løsning av oppdragene (ikke noe bonus for å gjøre det på en bestemt måte, evt. flere måter å gjøre det på innen bonusen, og bedre rutiner for målene, slik at du kan sitte i bakhold på et hustak.)

Lenke til kommentar
Quest marker som man kan velge om man vil ha på eller av. Jeg liker å ha den der, rett og slett fordi jeg synes det blir kjedelig å rote rundt uten å finne det du leter etter, men jeg vet veldig mange ikke liker å ha den da det kan ødelegge rollespill opplevelsen. Men hvis det skal være en mulighet må det være bedre beskrivelse i questene slik at det blir mulig å finne det.

Ja, det er et poeng i at oppdragene må beskrives bedre. Hvis spillet legges opp til å spilles med en GPS-funksjon, slik som Oblivion, så blir det fort vanskelig å finne frem uten, fordi man får ikke gode nok beskrivelser. I Morrowind var det slik at noen i Balmora pekte deg i den generelle retningen til Suran, og folka der nede kunne gi deg mer spesifikke retninger til hvor i byen du skulle. Jeg foretrekker klart dette fremfor noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...