bkf_94 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 I alle Game manuals står det jo ''Bør ta en 15 minutters pause hver time'' ''sitte i et godt belyst rom'' men var det best å få skjermen minst mulig eller størst? (tror det var minst) Takker for svar
lain Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Størelsen har i utgangspunktet heller lite å si. Du bør heller fokusere på å justere den riktig, ikke for lav eller høy lysstyrke/kontrast osv. Det det kan variere veldig fra skjerm til skjerm, er kvaliteten på panel (for lcd) og HZ i oppløsning (crt), for ikke å glemme fargebehandling, kontrast nivå, ghosting osv. Nå har jeg skrevet posten med tanke på at du ønsker å vite om størrelsen i seg selv slår positivt/negativt ut på kroppen, noe jeg TROR ikke har noe å si i seg selv. Når det kommer til hva du bør kjøpe for å spille på, kommer det an på personlig preferanse, jeg sitter på 2x24" med 1920x1200 og 16ms BtB, og trives godt. Er gjerne her det med panel og lcd kommer inn i bildet, det billigste er ikke alltid det beste, greit å finne ut av hva man ønsker (størelse, type, type bruk osv) for så å spørre om hjelp angående et passende valg om man ikke finner noe selv.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hør på lain du. Drit i det som står i manualene om 15 min pauser etc, de er kun forsikringer om at det reprasentative selskpet står utenfor et eventuelt søksmål hvis en feit WoW nerd fra Amerika får epilepsianfall og biter av seg tunga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå